رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: اگر تا پایان سال قیمت دلار ثابت بماند، بازار خودرو شروع به حرکت کرده و هیجانات در بازار از بین خواهد رفت.

بازار خودرو همچنان راکد است

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حیدری  در خصوص وضعیت معاملات بازار خودرو اظهار کرد: به دلیل ثابت ماندن قیمت دلار در چند وقت اخیر، خرید و فروش در بازار به صورت کم و با قیمت ثابت شروع شده بود، اما به دلیل نوسانات دوباره دلار بازار راکد شد. قطعا بازار به قیمت دلار چشم دوخته است.

وی در مورد تغییرات قیمت خودرو عنوان کرد: با توجه به هیجانات بازار نمی‌توان پیش‌بینی خاصی در این مورد انجام داد، این مساله به قیمت ارز بستگی دارد. قیمت ماشین‌های ایرانی نیز بسته به عرضه بازار و قیمت‌هایی است که مصوب می‌شود. افرادی که در گذشته ثبت‌نام انجام داده­اند هنوز خورو خود را دریافت نکرده­اند و تا زمانی که عرضه با تقاضا بالانس نشود قطعا شاهد این نوسانات خواهیم بود.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد ادامه داد: اگر قیمت دلار کاهش پیدا کند، قطعا خودرو ارزان خواهد شد. قیمت ماشین‌های خارجی وابستگی به قیمت ارز دارند.

وی در  مورد وضعیت قیمت خودرو تا پایان سال خاطر نشان کرد: با توجه به هیجانات بازار  اگر قیمت دلار ثابت بماند، بازار خودرو حرکت کرده و هیجانات در بازار از بین خواهد رفت. با ثابت ماندن قیمت دلار قیمت خودروها نیز ثابت مانده و خریدار و  فروشنده در بازار بدون دغدغه فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.