عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به اینکه صبح مطلع شدیم که میلیچ شب گذشته ایران را ترک کرده است، گفت: به نظر می‌رسد که او برنامه‌ای برای خروج از کشور داشته است. امکان ندارد که وی در عرض ۲ ساعت بعد از شهرآورد بلیت تهیه کند.

نظری: علاقه‌ای به صحبت کردن درباره دوپینگ میلیچ ندارم

قدس آنلاین: «حجت نظری» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور تامین منابع مالی برای پرداخت درصد بیشتر به بازیکنان جلسه‌ای را در هیات رییسه باشگاه استقلال تشکیل دادیم. با ارزیابی راهکارها تا هفته آینده درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه صبح مطلع شدیم که میلیچ شب گذشته ایران را ترک کرده است، گفت: به نظر می‌رسد که او برنامه‌ای برای خروج از کشور داشته است. امکان ندارد که وی در عرض ۲ ساعت بعد از شهرآورد بلیت تهیه کند. در هر صورت چه او بازی می‌کرد و چه نمی‌کرد می‌خواست از ایران برود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: با اطمینان می‌گویم که مطالبات میلیچ بیش از بقیه بازیکنان پرداخت شده است. نمی‌گویم او طلب نداشته اما برای وی و اقامت خانواده همکاری لازم انجام شد تا به تمرینات برگردد. هر چند میلیچ ۲ ماه است که حقوق نگرفته اما قرارداش را فسخ نکرده و فسخ قرارداد تشریفاتی دارد.

وی ادامه داد: میلیچ روز گذشته در لیست ۲۰ نفره فکری بود و این نشان می‌دهد مربی او را می‌خواهد.  همچنین علاقه‌ای به صحبت کردن درباره دوپینگ وی ندارم زیرا هیچ تستی از بازیکنی گرفته نشده است.

نظری یادآور شد: ۳۰ میلیارد تومانی که شرکت «های وب»  به استقلال پرداخت کرد را بابت بدهی استفاده کردیم. بدهی‌ها تمام نشده و باید برای تسویه تمام آن، منابع مالی بیشتری جذب کنیم. هرچند به دنبال پرداخت درصدهای عقب افتاده بازیکنان و تسویه بدهی آنان هستیم.

وی درخصوص وضعیت دیاباته اضافه کرد: تصور نمی‌کنم که شرایط وی شبیه به میلیچ شود زیرا به دلیل بازی ندادن سرمربی ایران را ترک کرد اما دیاباته در ترکیب تیم است. حتی در تلاشیم تا با تامین منابع مالی مشکلی در پرداخت مطالبات این بازیکن نداشته باشیم. همچنین بدنبال پرداخت قراردادها هستیم اما پاداش برای بردها در بازی‌ها و به خصوص دیدارهای مهم عرف است. وقتی نتیجه مطلوبی در یک بازی گرفته نمی‌شود برخی مطالبی را عنوان می‌کنند تا از بار روانی بکاهند. همه از نتیجه شهرآورد ناراحت بودیم و وقتی این بازی تمام می‌شود و از بازیکن در این زمینه سوال می‌پرسند، او هم اینگونه پاسخ خواهد داد. حتی پاداش ۹۰۰ میلیونی هم در کار نیست زیرا بردی نبوده تا به آنان پرداخت کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال همچنین گفت: «محمود فکری» درخواستی برای عدم نیاز میلیچ نزده است. در ضمن کم لطفی است که بگوییم هیات مدیره و مدیران باشگاه را رها کردند زیرا مشکلات زیادی داشتیم که باید آنها را رفع می‌کردیم. بسیار درگیر تسویه طلب شفر و پاختاکور بودیم و در صورت تسویه نکردن با آنها، نمی‌توانستیم مجوز حرفه‌ای بگیریم یا  از بازیکنان جدید استفاده کنیم و پنجره نقل و انتقالات باز نمی‌شد.

وی تصریح کرد: این اتفاقات رخ داده که حاصل کم کاری ما نیست بلکه میراثی است که از گذشته برجای مانده است. در این مدت تلاش کردیم درصدی از مطالبات را پرداخت کنیم و هیچ بازیکنی کمتر از ۱۰ درصد قراردادش را نگرفته است و حتی برخی بیش از ۳۰ درصد دریافتی داشته‌اند.

نظری بیان داشت: در برخی از پرداختی‌ها تفاوت‌هایی وجود داشت که دلیل آن را بازگو نمی‌کنم. در سال‌های گذشته بازیکنی مطالباتش را نگرفته اما در شهرآورد خوب کار کرده و همه آن را به چشم دیده‌اند بنابراین توجیه درباره شهرآورد و اینکه خوب بازی نکرده چون باشگاه بدهی داشته توجیه درستی نیست. در تلاش هستیم تا به هر شکل ممکن بدی‌ها را تسویه کنیم.

نظری خاطرنشان کرد: کارشناس داوری نیستم اما به عنوان هوادار وقتی به صحنه برخورد توپ به دست بازیکن پرسپولیس نگاه می‌کنم به قول «فیروز کریمی» در بازی خارجی کارشناسان این صحنه را باید هند اعلام کنند اما در بازی های داخلی قضاوت‌ها متفاوت می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.