پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست است که در شهرآورد پیروز نشدیم اما عملکرد تیم در این بازی خیلی امیدوار کننده بود و نشان داد که هنوز هم مدعی اصلی قهرمانی است.

این پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین «حمید درخشان» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد تساوی شهرآورد، شرایط سرخپوشان برای ادامه مسابقات لیگ، باز شدن پای مهاجمان پرسپولیس به گلزنی و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

شهرآورد نود و چهارم پایتخت را چطور دیدید؟

پرسپولیس کاملا تیم برتر میدان بود و این غیر قابل انکار بود. اگر کمی مهاجمان با دقت بودند، می‌توانستند یکی از پرگل‌ترین شهرآوردهای تاریخ را شاهد باشیم اما این اتفاق رخ نداد.  در مجموع یکی از جذاب‌ترین شهرآوردهای چند سال اخیر را شاهد بودیم.

سرانجام پای مهاجمان تیم هم به گلزنی باز شد؟

پرسپولیس بازیکنان خوبی در خط حمله دارد که تنها در بازی‌های قبلی کمی بدشانس بودند. بازیکنان با کیفیتی در خط حمله پرسپولیس حضور دارند. علاوه بر گلزنی یک مهاجم باید در جایگیری هم عملکرد خوبی داشته باشد که مهاجمان پرسپولیس این فاکتور را داشتند و تنها در زدن ضربات آخر بدشانس بودند که امروز این اتفاق خوب رخ داد و پایشان به گلزنی باز شد. این موضوع اعتماد به نفس خوبی را به مهاجمان بازگرداند.

اما همچنان پرسپولیس موقعیت زیادی از دست می‌دهد.

در فوتبال که نمی‌شود تمام موقعیت‌ها تبدیل به گل شود. همین که آنها موفق به گلزنی شدند اتفاق خوبی بود و آنها در مسابقات بعدی هم این روند خوب را ادامه خواهند داد و از این دیدار اعتماد به نفس گلزنی به مهاجمان تیم بازگشت.

این چهارمین تساوی متوالی پرسپولیس پس از فینال آسیا بود. نظر شما در این باره چیست؟

آن بازی دیگر تمام شده است. تیم هم رفته رفته به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شود. در این مسابقه پیشرفت را نسبت به قبل کاملا می‌شد در تیم مشاهده کرد. تا دقایق پایانی هم تیم پیروز میدان بودیم که با بدشانسی برتری با تساوی عوض شد.

خط دفاع پرسپولیس امروز بر خلاف سایر بازی‌ها آسیب‌پذیر ظاهر شد و ۲ بار دروازه پرسپولیس باز شد؟

شهرآورد حساسیت خودش را دارد و مانند سایر بازی‌ها نیست. با این وجود خط دفاع هم عملکرد خوبی داشت و اجازه خودنمایی به مهاجمان استقلال را نداد. استقلال تنها ۲ موقعیت گل داشت و از آن استفاده کرد.

چقدر شانس برای قهرمانی پرسپولیس شاهد هستید؟

این پرسپولیسی که من دیدم مدعی اصلی قهرمانی است و عملکرد آنها امیدواری را به تیم بازگرداند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.