مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: بیش از هشت هزار و ۶۸۱ میلیارد ریال از مطالبات معوقه بانکها توسط شعب اجرای اسناد رسمی استان از ابتدای سال تا کنون وصول شده است.

 ۸۶۰۰ میلیارد ریال مطالبات بانکی خراسان رضوی وصول شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسن بهادر افزود: چهار هزار و ۴۱۹ میلیارد ریال از این مبلغ سهم بانکهای دولتی و چهار هزار و ۲۶۲ میلیارد ریال دیگر آن سهم بانکها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی بوده است.

وی اضافه کرد: این میزان وصولی، رشد ۱۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال دارد و طی این مدت ٩ هزار و  ۵۹۸ نفر از بدهکاران بانکی، مهریه، چک و سایر اسناد تعهدی و ٩ نفر از اتباع خارجی ممنوع الخروج شدند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: همچنین از ابتدای امسال ۴۰۴ مزایده به منظور وصول مطالبات بستانکاران در دوایر اجرای استان برگزار شده که شهرستان مشهد با برگزاری ۳۱۳ مزایده بیشترین میزان مزایده استان را به خود اختصاص داده است.

بهادر افزود: از ابتدای سال تا کنون ١٤ هزار پرونده اجرایی به درخواست متقاضیان توسط واحدهای اجرای اسناد رسمی استان نیز تشکیل و رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: تا پایان آذر ماه امسال تعداد پرونده های تشکیلی مهریه استان  ۱۹ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته و پرونده های مرتبط با چک بلامحل و سایر اجرائیه ها به ترتیب ۲۴.۷ و ۳۹.۳ درصد نسبت به مدت مشابه کاهش داشته است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.