رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از محورهای سخنان مقام معظم رهبری در ۱۹ دی مسئله خنثی‌سازی تحریم‌هاست و تلاش همه دستگاه‌ها باید با تکیه بر شعار «ما می‌توانیم» باشد.

با تکیه بر شعار «ما می‌توانیم» باید تحریم‌ها را خنثی کنیم

قدس آنلاین: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه پس از جلسه سران قوا که عصر امروز به میزبانی دستگاه قضا برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: از این‌که جلسات سران سه قوه زود و با فاصله کم تشکیل می‌شود خرسند هستم و بیان مشکلات مردم و طرح مسائل بین قوا به بازشدن گره‌ها و گشایش منجر می‌شود و نقطه امیدبخشی است.

وی افزود: امروز انتظار مردم از قوای سه‌گانه و نهادهای حکومتی این است که در اقدامات‌شان امیدآفرین باشند و گره‌گشایی کند، تا دغدغه‌هایی که نسبت به مسائل معیشتی دارند برطرف و این گره‌ها گشوده شود. هرچه اقدامات قوای تقنینی، اجرایی و قضائی به امیدآفرینی در مردم بینجامد و در دشمن یأس ایجاد کند، این مورد تأکید ماست.

رئیس قوه قضائیه بیان داشت: یکی از محورهای سخنان مقام معظم رهبری در ۱۹ دی مسئله خنثی‌سازی تحریم‌هاست و تلاش همه دستگاه‌ها باید با تکیه بر شعار «ما می‌توانیم» باشد و باید تلاش و مجاهدت شود تا مشکلات به‌دست توانای عزیزان‌مان در حوزه‌های مختلف که نیروهای کارشناس، جوان، انقلابی، مجاهد و کارآفرین کم نداریم، برطرف شود و این عزیزان می‌توانند فعال بوده و تولید را جهش دهند و موانع تولید نیز رفع شود و یک تولیدکننده احساس کند که می‌تواند تلاش کند و کارش اثربخش باشد.

این خبر تکمیل می‌شود...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.