زنجان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با بهره برداری از ۱۵ طرح آبرسانی، جمعیتی افزون بر ۷ هزار و ۵۹۸ نفر از خدمات آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند می شوند.

افتتاح ۱۵ طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین :همزمان با سی و ششمین هفته پویش#هر-هفته-الف-ب-ایران، ۱۵ طرح آبرسانی روستایی با دستور دکتر اردکانیان وزیر و بصورت ویدئوکنفرانسی در استان زنجان به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با بهره برداری از این ۱۵ طرح آبرسانی، جمعیتی افزون بر ۷ هزار و ۵۹۸ نفر از خدمات آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند می شوند.

علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها اعتباری معادل ۲۰۱ میلیارد ریال هزینه شده است که در دوره ساخت برای ۱۵۳ نفر و در دوره بهره برداری برای ۱۵ نفر ایجاد اشتغال شده است.

وی بیان کرد: در قالب این طرح ها ۷ باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۶۰۰ متر مکعب احداث شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: احداث ۴۱ کیلومتر خط انتقال و ۲۴ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع از دیگر عملیات انجام گرفته در این پروژه هاست.

این  مسئول به ساخت ۹ باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۴۱ لیتر بر ثانیه نیز اشاره کرده و افزود: تامین آب شرب پایدار، مهاجرت معکوس به روستاها و ارتقاء سطح بهداشت عمومی از جمله اهداف اجرای این طرح هاست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.