سیاست‌های جدید واتساپ از ۲۰ بهمن اجرا خواهد شد و کاربرانی که با آن موافقت نکنند دیگر امکان استفاده از آن را نخواهند داشت. به همین دلیل بسیاری از کاربران به دیگر اپلیکیشن‌های پرمخاطب دنیا یعنی سیگنال و تلگرام با قابلیت رمزنگاری پیام‌ها مهاجرت کرده‌اند.

«سیگنال» جای «واتساپ» را می‌گیرد

به گزارش سرویس دانش و فناوری قدس‌آنلاین، تغییرات در توافقنامه استفاده از پیام‌رسان واتساپ، کاربران را مجبور به کوچ اجباری از این پیام‌رسان کرده است. واتساپ که تا به امروز ۲ میلیارد کاربر فعال داشته است با سیاست جدید «اجبار کاربران برای اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی» موجب کوچ اجباری استفاده کنندگان از این پیام رسان به دیگر پیام رسان‌های مطرح دنیا شده است.

بر اساس گزارش «سنسور تاور» پیام‌رسان سیگنال در چهار روز گذشته بیش از ۷ میلیون بار از اپ استورهای مطرح دنیا دانلود شده است که این میزان دانلود، نشان از افزایش ۴ هزار برابری در مقایسه با مدت مشابه دارد.

«پیام‌رسان سیگنال» تنها گزینه پیش روی کاربران نبوده است؛ پیام‌رسان تلگرام نیز در این مدت با ۹ میلیون بار دانلود افزایش ۹۱درصدی میزان دانلود را تجربه کرده است.

در میان تمام کاربران دنیا، هندی‌ها درصدر کاربران جدید پیام‌رسان سیگنال و تلگرام بوده‌اند. به گونه‌ای که در هندوستان، پیام‌رسان سیگنال بیش از ۲میلیون بار دانلود شده است؛ این میزان دانلود بیش از ۱۶ درصد از کل دانلودهای اخیر این پیام‌رسان است. کاربران ایالات متحده آمریکا نیز با ۱ میلیون بار دانلود پیام‌رسان سیگنال، رتبه دوم را به خود اختصاص داده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.