معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار مشهد گفت: با اجرای طرح برکت به منظور نظارت بر زنجیره توزیع گندم و آرد در این شهرستان، هر روز ۱۰۰ نانوایی نظارت و پایش می‌شود.

روزانه ۱۰۰ نانوایی در مشهد پایش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، شکوه میرشاهی افزود: این طرح ملی از اواخر آذر ماه با نظارت بر زنجیره توزیع گندم و آرد در شهرستان مشهد آغاز شده است.

وی با بیان این که ماهانه ۲۵ هزار تن آرد بین ۲ هزار و ۴۰۵ نانوایی مشهد توزیع می شود ادامه داد: از این تعداد واحد خبازی هزار و ۲۷۰ واحد، آرد یارانه‌ای به قیمت کیلویی ۶ هزار و ۶۵۰ ریال و بقیه آرد نیمه یارانه ای دریافت می کنند، آرد نیمه یارانه ای با احتساب هر کیلو گرم گندم به قیمت ۹ هزار ریال قیمت گذاری شده و به این قبیل نانوایی ها تحویل داده می شود.

فرماندار مشهد نیز در جلسه عوامل اجرایی طرح برکت در جمع مدیران و مسوولان مربوطه این طرح گفت: در این طرح ۱۰ تیم بازرسی متشکل از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و حافظان نظام تاکنون ۲ هزار نانوایی را بازرسی و ارزیابی کرده اند.

سید محمد رضا هاشمی افزود: پس از بازرسی های انجام شده تاکنون برای تعدادی از نانوایی‌های متخلف به خاطر عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی و تخلف در ساعات کار نانوایی پرونده تشکیل شده است.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت بیش از نیمی از جمعیت استان ۶.۹ میلیون نفری خراسان رضوی را در خود جای داده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.