سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: امروز بخش‌هایی از مشهد بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه خاموشی برق خواهند داشت.

برق ۱۱۵ نقطه از مشهد امروز قطع می شود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کاشی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: در جهت مدیریت مصرف بار در شبکه برق امروز ۲۵ دی ماه بخش‌هایی از مشهد بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه خاموشی احتمالی و موردی برق خواهند داشت.
او به مدیریت متمرکز و سراسری مصرف برق در مرکز کنترل کشور اشاره کرد و افزود: به منظور پایداری شبکه اعمال خاموشی‌های احتمالی و موردی به مدت ۴۵ تا ۶۰ دقیقه از شنبه این هفته در برخی از مناطق کشور از جمله مشهد آغاز شده است.
سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد ادامه داد: بنا بر اعلام شرکت توانیر اعمال خاموشی‌های موردی و احتمالی به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه‌های کشور است.
کاشی بیان کرد: اعمال مدیریت مصرف از ابتدای زمستان در وهله نخست برای لامپ‌های بزرگراه‌ها و معابر اصلی مشهد به صورت یکی در میان انجام گرفت و اکنون علاوه بر معابر، مدیریت مصرف در بخش‌های خانگی و تجاری به صورت محدود و موردی انجام می‌شود.
او تصریح کرد: برنامه اعمال خاموشی برای هر منطقه از شهر و روستاهای مشهد از طریق رسانه‌ها و سایت شرکت توزیع نیروی برق مشهد به اطلاع شهروندان می‌رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.