رییس شورای اسلامی خراسان رضوی گفت: پس از واقعه تاسف بار آتش سوزی و سقوط ساختمان پلاسکو در سال ۱۳۹۵ و توجه به مقوله ایمنی در کشور ۷۰۰ آتش‌نشان جدید در این استان استخدام شده‌اند.

۷۰۰ آتش‌نشان از چهار سال پیش در خراسان رضوی استخدام شده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، شهناز رمارم امروز در نخستین جلسه هیات رئیسه چهارم شورای اسلامی استان خراسان رضوی افزود: البته استخدام این تعداد کافی نیست و آنچه مسلم است این است که اطفا حریق در برخی شهرها و روستاها با خلا تجهیزاتی رو به رو است.
وی ادامه داد: از این رو از سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی می‌خواهیم تجهیز شهرها به تجهیزات و ماشین آلات آنش نشانی را به ویژه در شهرهای کوچک در کنار مشهد مورد توجه قرار دهند.
رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز و غیر مبنایی با طبقات متعدد در شهرها خطر حریق را افزایش داده است و در زمان حادثه، ماشینهای آتش نشانی امکان ورود به برخی محلات مانند حاشیه شهر مشهد را ندارند.
رمارم افزود: امیدواریم با تکمیل طرحهای تفصیلی و توسعه شهری و طرحهای هادی مشکل ساخت و سازهای نامناسب شهری و روستایی برطرف شود و شاهد مشکلات مذکور نباشیم.
وی ادامه داد: از ۲۹ عضو شورای اسلامی استان خراسان رضوی چهار نفر زن هستند که با اعتماد مردان شورا در سال چهارم این شورا سه بانو به عضویت هیات رئیسه سال چهارم درآمدند و این رویداد، مصداق اعتماد مردان به مدیریت زنانه است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.