حق ثبت اختراع دوربین زیر صفحه Huawei در فضای مجازی ظاهر شد.

هوآوی هم دوربین زیر صفحه نمایش خواهد ساخت +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در چند سال گذشته ، روش‌های مختلفی را برای دستیابی به طراحی تمام صفحه مشاهده کرده‌ایم، از اولین صفحه‌های شکاف گرفته تا صفحه نمایش‌های حفره‌ای فعلی، همه آنها گوشی‌های هوشمند تمام صفحه کامل نیستند. ما می‌توانیم اکنون این عنوان را به ZTE Axon ۲۰ بدهیم اما فناوری دوربین زیر صفحه آن نیز اشکالاتی دارد.

به هر حال ، ما همچنین می‌دانیم که شیائومی و سایر تولیدکنندگان روی فناوری دوربین زیر صفحه نمایش  خود کار کرده‌اند و به احتمال زیاد ، امسال آن را در دستگاه‌های مختلف خواهیم دید. اما علاوه بر شیائومی ، هوآوی نیز وجود دارد که هنوز تسلیم نشده است. امروز ، ما عکس‌های ثبت اختراع یک دوربین زیر صفحه نمایش جدید Huawei به دست آوردیم که بحث‌های داغی را در فضای مجازی ایجاد کرد.

فناوری دوربین زیر صفحه نمایش Huawei

همانطور که LetsGoDigital اطلاع می‌دهد، Huawei Technologies Co. ،  Ltd برای ثبت اختراع طراحی به سازمان  CNIPA  در ماه مه سال ۲۰۲۰ تقاضا کرد که شامل ۷ پیش نویس محصول و ۲ تفسیر بود. این حق ثبت اختراعات در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۱ نیز به نمایش در آمد.

 صفحه نمایش دستگاه از یک طراحی چهار گوشه منحنی بهره می‌برد و لنز جلوی آن در زیر صفحه نمایش پنهان است.

البته ، تعجب برانگیزترین نکته این است که به منظور به حداکثر رساندن نمایشگر تمام صفحه، هوآوی نوآورانه یک صفحه نمایش ثانویه به قاب بالای گوشی اضافه کرده است و باید اطلاعاتی مانند آنتن تلفن ، زمان، باتری و ... را نشان دهد.

علاوه بر این، ماژول لنز عقب دستگاه جدید یک سیستم دوربین چهارگانه ماتریسی را تأیید می‌کند. هنگام مشاهده از کناره ها، دستگاه دارای برآمدگی واضحی است و با یک دوربین اصلی فوق عریض و یک لنز پریسکوپ همراه است.

به جز ظاهر ، حق ثبت اختراع اطلاعات پارامتر پیکربندی دستگاه جدید را نشان نمی‌دهد.

بازیکنان دیگر

در حال حاضر ، علاوه بر تولید انبوه کامل ZTE Axon ۲۰ با دوربین زیر صفحه ، شیائومی همچنین اعلام کرده است که نسل سوم فناوری دوربین زیر صفحه نمایش خود به تولید انبوه رسیده است. در همان زمان ، تولید کنندگان اصلی گوشی‌های هوشمند از جمله OPPO و سامسونگ همه حق ثبت اختراع دوربین زیر صفحه خود را اعلام کرده‌اند.

بنابراین دوباره ، شاید در سال ۲۰۲۱ ، تعداد زیادی از گوشی های هوشمند مجهز به فناوری دوربین زیر صفحه در بازار ظاهر شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.