نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به جوسازی تاخیر پمپئو گفت: پمپئو اعلام کرده که جمهوری اسلامی از القاعده حمایت می‌کند این درحالی است، ایران از ابتدا مخالف القاعده بوده و تمام جهان می‌دانند که داعش و القاعده دست‌پرورده آمریکاست.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی: جوسازی پمپئو توطئه‌ای بیش نیست

به‌گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر امروز در حاشیه چهارمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان در استان مرکزی با اشاره به مقاطع حساس خطیر ایران اسلامی در نیم قرن اخیر اظهار داشت: ملت ایران از 15 خردادماه سال 42 با امتحانات الهی رو به رو شدند و تاکنون امتحانات خطیر و حساس مختلفی از جمله شهادت سردار سلیمانی را پشت سر گذاشته‌اند که خوشبختانه با هدایت‌های امام(ره)، مقام معظم رهبری و دیگر مراجع عالیقدر و همچنین شهدا و مسئولان توانسته‌ایم در هر یک از این مقاطع خطیر و حساس موفقیت کسب کنیم.

وی افزود:  اگرچه در این امتحانات رنج‌های فراوانی را ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان متحمل شده‌اند اما در مقابل پیروزی‌های بزرگی نصیب آنان شده است و دستاوردهای ارزشمندی را به دست آورده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: این درحالی است که اگر در مسیر این امتحانات و دشواری‌ها عقب‌نشینی می‌کردند به طور قطع نتایج و پیامدهای ناخوشایندی شامل حال آنها می‌شد.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: این روزها می‌بینیم که مسئول جنایت‌های کثیف آمریکا یعنی پمپئو منحوس در روزهای پایانی قدرت شیطانی خویش، دست به توطئه علیه جمهوری اسلامی زده و جوسازی جدیدی به راه انداخته است.

وی ادامه داد: این جنایتکار پلید اعلام کرده که جمهوری اسلامی ایران از القاعده حمایت می‌کند این درحالی است ایران از ابتدا مخالف القاعده بوده و تمام جهان می‌دانند که داعش و القاعده دست‌پرورده آمریکا و استکبار هستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهدای بسیاری را در مبارزه با این جنایتکاران تقدیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: اکنون آمریکا بداند که در مقابل با ایران هیچ راهی جز لغو تحریم‌های ظالمانه ندارد و این تحریم‌ها خیانت به ملت ایران است و حقوق ملت باید تامین شود.

دری نجف‌آبادی افزود: اگر بنا به ادامه تهدیدها علیه ایران دارند، بدانند و آگاه باشند که جمهوری اسلامی به هیچ عنوان از حقوق خود و ملت کوتاه نمی‌آید و همواره از این حقوق دفاع می‌کند و زیر بار ظلم نمی‌رود.

وی تصریح کرد: در بعد هسته‌ای و در زمینه غنی‌سازی 20 درصدی ایران همچنان با قدرت ایستاده و اگر لازم باشد بیش از این‌ها گام برمی‌داریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در یک سال اخیر شیوع کرونا هم ملت را به میدان بزرگی  فراخوانده است، که برای اقتدار جمهوری اسلامی لازم است که دولت، مجلس، نیروهای مسلح و همه آحاد جامعه دست در دست هم دهند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به رزمایش همدلی و احسان گفت: چهارمین مرحله این رزمایش در استان مرکزی با توزیع 19 هزار بسته معیشتی آغاز شده که اقدام فوق‌العاده ارزشمندی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.