۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 736395

فرودگاه شهدا گناباد با پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی در مراحل اتمام عملیات اجرایی است.

پیشرفت ۹۲ درصدی فرودگاه گناباد

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی  با بیان اینکه فرودگاه شهدا گناباد با پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی در مراحل اتمام عملیات اجرایی قرار دارد، اظهار کرد: به زودی عملیات اجرایی پروژه محوطه سازی و بلوار ورودی این فرودگاه با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل فرودگاه گناباد، تصریح کرد: با احتساب این اعتبارات، مجموع اعتباراتی که تا کنون برای احداث و تکمیل فرودگاه گناباد اختصاص یافته است به ۵۰۰ میلیارد ریال رسید.

قربانی با اشاره به تکمیل باند و ساختمان امنیت پرواز این فرودگاه، اظهار امیدواری کرد که این پروژه تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.

فرماندار گناباد با بیان اینکه طرح ساخت فرودگاه گناباد جز ۱۶ طرح مهم اقتصادی این شهرستان در راستای مثلث توسعه اقتصادی و تفاهمنامه جلسه اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: مرحله دوم ساخت فرودگاه گناباد شامل پایانه آن از شهریور ماه ۹۴ با گودبرداری، بتن‌ریزی و پی ریزی سالن فرودگاه آغاز شد.

یادآور می‌شود، ساخت فرودگاه گناباد در حالی از سال ۱۳۷۲ آغاز شده بود که تا سال ۱۳۸۳ فقط باند خاکی آن اجرا شده بود و از آن زمان تا سال ۱۳۹۵، بتن‌ریزی و تکمیل پهنای باند فرودگاه اجرا شد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فانی ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    ایکاش افرادی که نگران رفاه مردم هستند . نیازهای مردم را اولویت بندی می کردند . و سازمانهایی هم که مجوز میدهند . در حیطه کاری و وظیفه اشان نقشه جامع مثلا 40 یا 50 ساله می داشتند. که با تعویض وزی و و نماینده نقشه تغییر نمی کرد . چون : 1- منابع کشور هدر می رود . پا نداریم دنبال کفش می گردیم . گناباد مسافرش کو ؟ و به کجا ؟ 2- اگر آقایان فردوگاهی نزدیک 3 راهی شادمهر تاسیس می کردند . گناباد ،بجستان ؛تربت حیدریه ,کاشمر ،فیض آباد بردسکن و حتی فردوس هم می توانستند بهره مند شوند و هرکدام از این شهرستانها هم دنبال فرودگاه نباشند و برای پرواز هم مسافر مناسب بود .
  • فانی ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    ایکاش افرادی که نگران رفاه مردم هستند . نیازهای مردم را اولویت بندی می کردند . و سازمانهایی هم که مجوز میدهند . در حیطه کاری و وظیفه اشان نقشه جامع مثلا 40 یا 50 ساله می داشتند. که با تعویض وزی و و نماینده نقشه تغییر نمی کرد . چون : 1- منابع کشور هدر می رود . پا نداریم دنبال کفش می گردیم . گناباد مسافرش کو ؟ و به کجا ؟
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    این فرودگاه برای پز دادن مسئولین و عکس سلفی خیلی مناسب است .