۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
کد خبر: 736435

 باشگاه پرسپولیس برای جذب مهدی ترابی در حال بررسی شرایط است تا این بازیکن را برای نیم فصل دوم جذب کند.

بازگشت ترابی به پرسپولیس جدی‌تر شد

قدس آنلاین: مهدی ترابی که در فهرست مازاد باشگاه العربی قطر قرار گرفته و به احتمال زیاد در نقل و انتقالات زمستانی این تیم را ترک خواهد کرد. همچنین باشگاه العربی اقدام به جذب یوسف المساکنی کرده است و این موضوع شانس ترابی را برای ماندن در این باشگاه کاهش داده است.

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس جدی‌ترین تیمی است که برای جذب این بازیکن اقداماتی را انجام داده است.

باشگاه در حال حاضر در حال بررسی برخی راه‌ها برای جذب ترابی است تا بتواند این بازیکن را به عنوان بمب نقل و انتقالات نیم فصل به پرسپولیس بازگرداند.

البته خود ترابی هم در همین راستا برای بازگشت به پرسپولیس مشتاق است.

البته موضوع دیگر موافقت کادرفنی پرسپولیس با جذب این بازیکن بود که امروز حمید مطهری در نشست خبری در مورد این بازیکن گفت: «ترابی از نظر اخلافی و فنی بازیکن توانمندی است و در این مساله هیچکس شکی ندارد. پرسپولیس فردا نهمین بازی خود در لیگ را برگزار خواهد کرد و راه زیادی تا پایان مسابقات دارد و بی تردید باید خود را در خط حمله تقویت کنیم. باید ببینیم شرایط ترابی در قطر چگونه است و اقدامات لازم را در صورت نیاز در زمان خودش انجام خواهیم داد.»  بدین ترتیب کادر فنی هم موافقت خود را برای جذب این بازیکن به نوعی اعلام کرده است.

باشگاه العربی اما تا کنون پاسخی را به درخواست باشگاه پرسپولیس صادر نکرده است. البته در این راستا شایعه شده بود که باشگاه قطری برای جذب این بازیکن پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری مطرح کرده که این موضوع کذب بود چرا که العربی هنوز واکنشی به فروش ترابی نداشته است.

با این حال باشگاه به نزدیکان این بازیکن اعلام کرده که قیمت ترابی حدود ۹۰ هزار دلار است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.