بجنورد- رئیس پلیس راهور خراسان شمالی از ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیف شده در پارکینگ ها خبرداد و گفت: این طرح از روز شنبه ۱۷ آبان ماه در سراسر استان به مرحله اجرا درآمده و تا پایان بهمن ماه ادامه دارد.

ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا پایان بهمن ماه ادامه دارد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رحمان اسپیدکار گفت: به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت موتور سیکلت های رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه ها، صیانت از اموال مردم و تسهیل در ترخیص, طرح ترخیص موتورسیکلت هایی که قبل از تاریخ ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۸ توقیف و در پارکینگ ها نگهداری می شوند، در پلیس راهور استان اجرایی شد. 
وی با اشاره به اینکه این طرح از روز شنبه ۱۷ آبان ماه آغاز و تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه دارد, گفت: درخواست ثبت ترخیص موتورسیکلت از طریق مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و همچنین نرم افزار موبایلی "پلیس من" صورت می گیرد. 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی با بیان اینکه موتور سیکلت هایی که از طریق مراجع قضائی توقیف شده اند یا هیچ گونه سابقه ای در سامانه شماره گذاری و پارکینگ ندارند و همچنین موتورهایی که حجم موتور آنها بیشتر از ۲۵۰ سی سی است شامل این طرح نمی باشند, خاطر نشان کرد: مالکان یا نماینده قانونی آنها و نیز متصرفان حین توقیف موتور سیکلت های توقیفی می توانند با همراه داشتن مدارک شناسایی و مالکیتی جهت ترخیص موتورسیکلت رسوبی خود اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.