خوزستان_ آیین اختتامیه دهمین سوگواره ملی دلنوشته های عاشورا همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

خبرنگار قدس در جشنواره  سوگواره ملی دلنوشته های عاشورا  صاحب مقام شد

به گزارش قدس آنلاین ، آیین اختتامیه دهمین سوگواره ملی دلنوشته های عاشورا همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی برگزار شد.

این مراسم با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تالار مولوی شهرستان لالی برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد گرمسیری امام جمعه شهرستان لالی در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: کلیدی‌ترین و اصلی‌ترین شرط قرار گرفتن در کنار ولی خدا در دنیا و آخرت اعلام موضع و اقدام علیه جبهه باطل است.

در ادامه بهرام جمالپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی تصریح کرد: حدود ۶۸۰ اثر به دبیرخانه دهمین سوگواره ملی دلنوشته های عاشورا ارسال شد که از این تعداد حدود ۳۲۰ اثر در بخش ادبی و ۳۶۰ اثر در بخش عکس بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی عنوان کرد: هیئت داوران بعد از بازبینی آثار رسیده ۲۰ اثر عکس به نمایشگاه راه یافت و هفت نفر در دو بخش حائز رتبه های برتر شدند.  

در پایان مهزیار مهدی‌پور از خوزستان، مهدی قائدی از خوزستان و آرزو صادقی از تهران به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در بخش عکس را کسب کردند.

همچنین در بخش ادبی اسمخانی از زنجان رتبه اول، محدثه الماسی از خوزستان رتبه دوم و پروین برهان‌شهرضائی از اصفهان رتبه سوم را کسب کردند و محمدعلی بهوندی از خوزستان مقام برگزیده را به دست آورد.

لازم به ذکر است، در این مراسم محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و حجت‌الاسلام مرتضی همت پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.