در مدت پنج شب اجرای ویژه‌برنامه «تکیه مجازی امام رضا(ع)» در بستر شبکه‌های اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه، شمار مخاطبان این برنامه از مرز یک میلیون نفر گذشت.

شمار مخاطبان ویژه‌برنامه «تکیه مجازی» از مرز یک میلیون نفر گذشت

به گزارش قدس آنلاین، «تکیه مجازی امام رضا(ع)» عنوان ویژه‌برنامه‌ای در بستر شبکه‌های اجتماعی به صورت لایو است که در ایام و مناسبت‌های دینی و مذهبی از سوی مدیریت خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی پخش می‌شود که با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده است.

این برنامه در مدت پنج شب تا شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، در دو بخش زبان‌های فارسی و غیرفارسی اعم از انگلیسی، عربی، اردو و آذری با همکاری مدیریت زائران غیرایرانی در حال پخش از صفحه‌های رسمی آستان قدس رضوی در فضای مجازی است.

«تکیه مجازی امام رضا(ع)» با استقبال گسترده مخاطبان در ایام فاطمیه روبه‌رو شده و تنها در شبکه اجتماعی روبیکا بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر مخاطب دارد که در دومین شب اجرای این ویژه‌برنامه معنوی، بیش از ۱۶۰ هزار بازدید داشته است. این برنامه در ایام فاطمیه، در مجموع شبکه‌های اجتماعی، بیش از یک میلیون بازدید داشته است که نشان‌دهنده تولید محتوای مناسب ذائقه‌ مخاطب است که بیشتر جوانان و نوجوانان هستند.

در سه روز پخش این برنامه به زبان انگلیسی نیز ساعت ۴ بامداد ارتباط زنده با کشور آمریکا برقرار می‌شود و در قالب موضوعات مرتبط با معارف و سیره حضرت زهرا(س) گفت‌وگوی برخط صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند این ویژه‌برنامه را از طریق صفحه‌های رسمی آستان قدس رضوی از جمله روبیکا، آپارات، گپ، سروش، ایتا، آیگپ و هیئت‌آنلاین به زبان فارسی و در بستر یوتیوب، فیس‌بوک و اینستاگرام به دیگر زبان‌ها مشاهده کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.