۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 736490

خرید فالوور اینستاگرام یک عملکرد عالی برای رشد کسب و کارها است. اگرچه تولید محتوای با کیفیت اهمیت زیادی دارد اما کافی نیست. برای بازدید از محتوای شما باید فالوورهای فعال و واقعی داشته باشید. زمانی که شما از فالوورهای واقعی استفاده می‌کنید نگران ریزش آنها نخواهید بود.

خرید «فالوور» واقعی اینستاگرام

برای رشد برند خود در اینستاگرام باید بهترین و کارآمدترین استراتژی را داشته باشید. خرید فالوور اینستاگرام سلام ادز می‌تواند از بهترین گزینه ها در این استراتژی باشد. در حالت ایده آل شما می‌توانید هزاران فالوور فعال، واقعی و ایرانی داشته باشید اما خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش سلام ادز می‌تواند یک سرمایه گذاری برای شما باشد. راه هایی وجود دارد که شما می‌توانید فالوورهای خود را بدون خرید و به صورت ارگانیک به خود جذب کنید. البته این کار علاوه بر زمان و هزینه، صبر نیاز دارد. در استفاده از هر دو روش شما به این نکات نیاز پیدا می‌کنید.

فالوور اینستاگرام سلام ادز

پیج اینستاگرام خود عمومی را ( Public ) کنید

برای شروع صفحه اینستاگرام خود را عمومی کنید. فالوورهای شما می‌توانند به راحتی صفحه اینستاگرام شما را پیدا کنند. محتوای شما در صفحه آنها نشان داده می‌شود و اگر درست عمل کرده باشید در سرچ اینستاگرام دیده می‌شوید. بعد از خرید فالوور اینستاگرام سلام ادز باید اقدامات زیر را انجام دهید تا فالوورها ماندگاری بیشتری داشته باشند.

محتوای مناسب و با کیفیت تولید کنید

در مرحله بعدی باید برای پست های خود محتوای باکیفیت داشته باشید. از تصاویر، گیف‌ها، ویدئو، بومرنگ استفاده کنید. از کمک فالوورهای خود استفاده کنید و بخواهید برای شما محتوا تولید کنند و آنها را منتشر کنید. این کار تعامل شما را بالا می‌برد و افرادی که از خرید فالوور اینستاگرام سلام ادز به صفحه برند شما دعوت شدند، ماندگار می‌شوند. با محتوای با کیفیت و کپشن‌های جذاب می‌توانید اعتماد و هیجان ایجاد کنید. با ایجاد اعتماد آنها از شما خرید می‌کنند و فروش بالایی ایجاد می‌کند. شما باید به صورت زمان بندی شده محتوا ارسال کنید و محتوای شما باید مرتبط به برند باشد.
هشتگ ها همیشه سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنند و  راهی عالی برای دستیابی به فالوورهای جدید است. هشتگ هایی که استفاده می‌کنید باید با کسب و کار شما در یک راستا باشند.
 

از تمام ابزارهای اینستاگرام استفاده کنید

فالوور ایرانی سلام ادز

اینستاگرام ابزارهای زیادی برای رشد کسب و کارها ارائه می‌دهد. لایو، استوری، igtv از این ویژگی‌ها است. روش‌های مختلف برای تعامل با فالوورهای ایرانی فعال وجود دارد اما استفاده از این ابزارها به رشد تعامل شما سرعت بیشتری می‌دهد. با توجه به اینکه محتوای برند شما چیست می‌توانید از آنها بهره برداری کنید.

اگر از محتوای طنز و شوخ طبعی استفاده می‌کنید یا از رویدادها و اتفاقات زندگی خود محتوا تولید می‌کنید. استوری‌های اینستاگرام بهترین گزینه برای تعامل شما است. و اگر محتوای حرفه ای‌ تولید می‌کنید لایو اینستاگرام می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. اینفلوئنسرهای مطرح و مرتبط با کسب و کار خود را در لایو دعوت کنید و از چند روز قبل فالوورهای خود را برای تماشای آن دعوت کنید.

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش سلام ادز

خرید فالوور اینستاگرام یک عملکرد عالی برای رشد کسب و کارها است. اگرچه تولید محتوای با کیفیت اهمیت زیادی دارد اما کافی نیست. برای بازدید از محتوای شما باید فالوورهای فعال و واقعی داشته باشید. زمانی که شما از فالوورهای واقعی استفاده می‌کنید نگران ریزش آنها نخواهید بود. تفاوت نرم افزارهای افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام سلام ادز در نحوه عملکرد آن است. اغلب سایت‌ها از ربات برای این کار استفاده می‌کنند در صورتی که باید طبق قوانین و دستورالعمل ها انجام شود، توجهی به این نکات ندارند.

سلام ادز از فالوورهای واقعی استفاده می‌کند افراد با اختیار خود در اینستاگرام شما فعالیت می‌کنند در نتیجه احتمال ریزش کاهش پیدا می‌کند. فالوورهای ارزان و رایگان ، اغلب فیک هستند و اکانت‌های فیک فروش و درآمدی برای شما ندارند.
 

فالوورهای واقعی سلام ادز را ماندگار کنید

همانطور که مشخص است بعد از خرید فالوور اینستاگرام سلام اذر نگه داشتن آنها به صورت  فعال به اندازه افزایش آنها اهمیت پیدا می‌کند. برای برند خود صفحه حرفه ای طراحی کنید تا هر روز بیشتر از دیروز افرادی فعال و واقعی را به سمت برند خود جذب کنید. شما به اقداماتی ساده نیاز دارید که در ادامه می‌بینیم.
 

  • مخاطب هدف داشته باشید

در صورتی که محتوای باکیفیت ارائه می‌کنید، افرادی را جذب می‌کنید که به محصول شما علاقه مند هستند. اینکه برای چه کسانی محتوا تولید می‌کنید یا چه کسانی بیشتر از محتوای شما لذت می‌برند شما را به هدف نزدیک تر می‌کند. اگر استراتژی بازاریابی خود را بر این اساس تنظیم ‌کنید تلاش های شما به موفقیت منجر می‌شود. این را در نظر داشته باشید که محتوای شما، محصول شما است.

  • تگ کردن را فراموش نکنید

استفاده هوشمندانه از تگ منجر به افزایش فالوور بیشتر و ماندگاری فالوورهای شما می‌شود. زمانی که شما افراد مطرح را در پست های خود تگ می‌کنید اعتبار برند خود را افزایش می‌دهید. ممکن است طبق راه حل هایی که در این مقاله به شما دادیم از محتوای فالوورهای فعال خود استفاده کنید. زمانی که آنها را تگ کنید برای همیشه به شما وفادار می‌شوند.
 

  • تجزیه تحلیل اینستاگرام را بررسی کنید

برای افزایش فالوورها و نرخ تعامل هرگز از تجزیه تحلیل صفحه برند خود غافل نشوید. سه اصطلاح مهم و اساسی را در اینجا مطرح می‌کنیم.

imperssion

به زبان ساده، دسترسی به تعداد افرادی است که از محتوای شما بازدید می‌کنند. ممکن است شما ۲۰۰۰ فالوور داشته باشید اما این عدد بالاتر یا کمتر باشد. این عدد به شما کمک می‌کند عدد تقریبی از کسانی داشته باشید که شما را فالو می‌کنند. نکته ای که وجود دارد یونیک نبودن آن است. عددی که به شما نشان می‌دهد به ازای یک فالوور یا کاربر نیست. اگر کسی چندین بار پست شما را ببیند، هربار بازدید آن را محاسبه می‌کند.

reach
تعداد بازدید به ازای هر فالوور یا کسانی که هنوز شما را فالو نکردند در این قسمت بررسی می‌شود. ریچ از این جهت که به ازای هر کاربر یک بازدید را نشان می‌دهد اعتبار بیشتری دارد.
Engagement

نرخ تعامل در اینجا تعریف می‌شود. در هر شبکه اجتماعی با نرخ تعامل متفاوت تعریف می‌شود. برای مثال در توئیتر نرخ تعامل براساس اشتراک گذاری مقایسه با ریتوئیت در نظر گرفته می‌شود. در اینستاگرام تعداد فالوور لایک و کامنت‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد که از اهمیت بالایی برخوردار است که در ادامه دلیل آن را توضیح می‌دهیم.
 

در سخن آخر پیج اینستاگرام خود را پکپارچه کنید

خرید فالوور اینستاگرام سلام ادز برای داشتن برند اینستاگرام حرفه ای اولین و مهم ترین گام است. در نظر بگیرید شما صفحه‌ای با تعداد بالای فالوور دارید اما تعداد لایک و کامنت شما رشد نمی‌کند. تعداد لایک و کامنت‌های هر پست باید متناسب با تعداد فالوورهای شما باشد. بهترین راه حل برای یکپارچه کردن صفحه برند خود این است که  همزمان با خرید فالوورهای بدون ریزش و تضمینی سلام ادز، از خرید لایک اینستاگرام سلام ادز و کامنت‌ سلام ادز استفاده کنید.

سلام ادز با اکانت‌های واقعی تعداد لایک و کامنت شما را افزایش می‌دهد با این کار نرخ تعامل شما افزایش پیدا می‌کند و اینستاگرام فعالیت شما را بررسی می‌کند. شما را در صفحه اکسپلور قرار می‌دهد و یا در لیست برتر نتیجه سرچ اینستاگرام قرار می‌گیرید. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران سلام ادز در ارتباط باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.