شهردار مشهد با بیان اینکه «تاکنون اتفاق جدیدی در خصوص پروژه کمربند جنوبی مشهد و مطالعات آن رخ نداده است»، گفت: اگر مطالعات زیست محیطی پروژه، ساخت کمربند را به صلاح شهر نداند کمربند را نخواهیم ساخت.

اتفاق جدیدی در مطالعات کمربند جنوبی رخ نداده است/ پای قول‌مان هستیم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا کلائی، در خصوص اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه مشاور محیط زیستی کمربند جنوبی به اجرا نشدن این پروژه رأی داده است،  اظهار کرد: ما نسبت به گذشته با هیچ شرایط جدیدی مواجه نیستیم. هنوز مطالعات زیست محیطی پروژه کمربند جنوبی در حال تحویل‌گیری است.

وی با اشاره به اینکه «کمربند جنوبی در طرح‌های بالا دستی لحاظ شده است»،  افزود: تاکنون اتفاق جدیدی در خصوص پروژه کمربند جنوبی مشهد و مطالعات آن تمام نشده است.

شهردار مشهد بیان کرد: همان‌طور که ما از روز اول به مردم قول داده‌ایم تا زمانی که پیوست زیست محیطی پروژه‌ای را تاکید نکند آن را نخواهیم ساخت، همچنان پای این قول هستیم.  

کلائی عنوان کرد: ما روز اول حرف شفافی را به مردم زدیم که همچنان روی حرف خود هستیم. اگر مطالعات زیست محیطی، ساخت پروژه کمربند جنوبی مشهد را تاکید کند و آن را برای شهر اجباری و لازم بداند، ما نیز ساخت کمربند جنوبی را انجام می‌دهیم.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: اگر مطالعات زیست‌محیطی پروژه، ساخت کمربند را مغایر و به صلاح شهر نداند کمربند را نخواهیم ساخت.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.