مدیرصندوق بازنشستگی کشوری استان خراسان رضوی گفت: از آغاز سال تا کنون هفت هزار و ۵۰۰ نفر از مشترکان این صندوق از تسهیلات ۱۰ تا ۳۰۰ میلیون ریالی تسهیلات طرح منزلت استفاده کردند.

۷۵۰۰عضو صندوق بازنشستگی خراسان رضوی از تسهیلات طرح منزلت استفاده کردند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کریم‌دادی  افزود: در راستای ارتقای منزلت مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی از سال ۹۵ و همزمان با انجام پروژه عظیم پرداخت مستقیم حقوق بازنشستگی مشترکان استان، با مدیر وقت بانک عامل استان مذاکراتی انجام و طرح منزلت راه اندازی شد.
وی با بیان این که تسهیلات منزلت، تنها مخصوص به استان خراسان رضوی است ادامه داد: تسهیلات این طرح در ۳۰ گستره پرداخت می‌شود و از جمله ویژگی‌های تسهیلات یادشده، بدون سپرده گذاری، بدون وثیقه، بدون معدل حساب و بدون ضامن بودن بر طبق شرایط مندرج در مفاد تفاهمنامه آن است.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خراسان رضوی گفت: شفاف سازی عملکرد در بارگذاری کلیه مفاد تفاهمنامه در سایت پایش استان به همراه تشریح گام به گام فرآیند آن، منجرگردید که ضمن پیشگیری از بلاتکلیفی و سرگردانی مشترکان صندوق، واحدهای مرتبط، موقعیت کاری خویش را در این فرآیند به صراحت تشخیص داده و با سرعت و سهولت زیادی امور اجرایی آن را به انجام رسانند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.