پدیده لیگ برتر ایران که ردپایش در قهرمانی آخر پرسپولیس پر رنگ تر از همیشه بود در کوچ خود به آن طرف آب‌های خلیج همیشه فارس عاقبت به خیر نشد.

در پرسپولیس، آبی برای ترابی گرم می‌شود؟

او را از همان زمان که به شکلی ناگهانی به قطر رفت، دوست نداشتند. از همان روز اول و آن مصدومیت لعنتی مشخص بود که ستاره‌اش هواداران و مسئولان تیم جدیدش را نگرفته است. البته خودش هم آن درخششی که در لباس سرخ را داشت، نشان نداد. مصدومیت و چند ناکامی سبب شد تا ترابی خیلی زودتر از آنچه تصورش می‌رفت به بن بست برسد.

مساکنی به جای ترابی

 ترابی در نیم فصل دوم عملکرد بهتری از خود نشان داد و توانست دو گل هم به ثمر رساند. او در دیدار اخیر تیمش برابر الغرافه هم موفق به گلزنی شد با این حال به نظر می‌رسد که سران العربی از عملکرد او رضایت ندارند. سایت استاد الدوحه قطر نوشت که یوسف المساکنی جایگزین ترابی در العربی شده است. این روزنامه قطری مدعی شد که این انتقال قطعی است. 

پیغام و پسغام

مهدی ترابی هم که تحمل این همه فشار و حاشیه را ندارد در حال بستن چمدان است و برای پرسپولیس پیغام و پسغام فرستاده که می‌خواهد برگردد. دیروز حمید مطهری هم در کنفرانس خبری گفت ترابی را زیر نظر داشته‌اند و دنبال راهکار برای توافق با تیم العربی هستند تا این انتقال صورت گیرد. پرسپولیس دلخوش است که با داشتن ترابی بتواند خلأ مهاجم ششدانگ را پر کند و با اضافه شدن آل‌کثیر به تیمی زهردار تبدیل شود.

در این میان البته گفته می‌شود مدیربرنامه‌های ترابی در حال سنگ‌اندازی است و معتقد است ترابی باید تا پایان فصل دندان روی جگر بگذارد. او البته سنگ خودش را به سینه می‌زند چون نیک می‌داند این جدایی سبب می‌شود پورسانت کمتری گیرش بیاید.

هواداران کم حافظه

با این حال نکته کلیدی این است که هواداران سرخ از ترابی حسابی دل چرکین هستند که تیمشان را در آستانه بازی های آسیایی دست تنها گذاشت و یحیی را با چالشی جدی روبه‌رو کرد. باید منتظر ماند و دید در صورت عملی شدن این انتقال آب ترابی و هواداران در یک جوی می‌رود یا خیر؟

البته ترابی نخستین بازیکنی نیست که دست از پا درازتر به پرسپولیس برمی گردد. پیش از این نیز طارمی و رضائیان هم به شکلی نامتعارف و شبانه جدا شدند اما نادم برگشتند و اتفاقاً هواداران کم حافظه پرسپولیس هم استقابل خوبی از آن‌ها به عمل آوردند. همین هست که یحیی خوشبین است با بازگشت ترابی خیلی از گره‌های کور تیمش را باز کند و جای بشار را بتواند پر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.