۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 736526

جایگاه فعلی شهرخودرو جایگاه قابل انتظاری نیست. هرچند آن‌ها با تیم قعر نشین جدول ۸ امتیاز اختلاف دارند، اما بازی‌های باقیمانده این تیم در ادامه رقابت‌های دور رفت لیگ بیستم به شدت سخت و طاقت فرساست، از این رو این نگرانی وجود دارد چنانچه آن‌ها در چهار بازی پیش روی خود امتیاز از دست دهند به یکی از دو تیم فانوس به دست جدول تبدیل شوند.

رحمتی و ۱۲ امتیاز کشنده

نبرد ۶ امتیازی

دیدار با نساجی قائمشهر یکی از بازی‌های ۶ امتیازی این تیم است،شهرخودرو در هفته دوازدهم باید در خانه به مصاف این تیم برود، تیمی که به تازگی مجید جلالی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرده است. بدون تردید جدال تیم‌های دوازدهم و سیزده جدول از حساسیت فراوانی برخوردار است ؛چون هر تیمی بتواند سه امتیاز این بازی را بدست آورد نه تنها خود را از بحران خارج کرده ،بلکه تیم مقابل را به منطقه خطر هدایت خواهد کرد.

نبرد با نصف جهان

اما بازی بعدی شاگردان رحمتی نیز یک بازی سخت و نفسگیر خواهد بود، دوئل رحمتی و نویدکیا در نقش جهان می‌تواند نقش تعیین کننده برای تداوم حضور رحمتی روی نیمکت شهرخودرو داشته باشد، بدون تردید سپاهان پس از موفقیت‌های اخیر و قرار گرفتن در میان سه تیم بالای جدول به راحتی در خانه به تیمی امتیاز نمی دهد.

نبرد با سایه ها

نماینده مشهد،در هفته ماقبل  پایانی دور رفت باید به مصاف مس رفسنجان برود، که این روزها به خوبی نتیجه می‌گیرد و سایه به سایه شهرخودرو در جدول رده بندی پیش می‌رود، بدون تردید این بازی نیز یکی از دیدارهای ۶ امتیازی شهرخودرو خواهد بود .قرار گرفتن سرمربی سابق شهرخودرو در کادر فنی تیم مس رفسنجان نیز بر جذابیت‌های این دیدار خواهد افزود.

نبرد با فولاد سخت

مصاف او با جواد نکونام نیز بدون تردید بازی ساده و آسانی نخواهد بود.در آن روز احتمالاً جایگاه شهرخودرو هم تغییر اساسی خواهد داشت که این بازی نقش مهمی در سرنوشت تیم مشهدی در نیم فصل دوم دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.