رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه پرواز دو فروند هواپیما B-52 آمریکا به روی منطقه و بازگشت آنها ارزش عملیاتی قابل توجهی ندارد، گفت: برای پاسخ به همه تهدیدات آمادگی کامل داریم.

پرواز دو فروند B-52 آمریکا در منطقه ارزش عملیاتی ندارد

قدس آنلاین: به گزارش  مهر، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز(دوشنبه) در حاشیه همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع خبرنگاران درباره تحرکات اخیر آمریکا در منطقه، گفت: پرواز دو فروند هواپیما B-52 آمریکا به روی منطقه و بازگشت آنها ارزش عملیاتی قابل توجهی ندارد.

باقری ادامه داد: طی یک ماه اخیر ناو هواپیمابر و ناو بالگردبر آمریکا و همچنین زیرسطحی جورجیا از منطقه خلیج فارس خارج شده و در شعاع بیش از هزار کیلومتر از سواحل ایران قرار گرفته اند و مجموعه اقدامات دشمن که آن را نمایش قدرت نام گذشته، نشان دهنده این است که نسبت به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دچار ترس و واهمه هستند.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران با وجود علم به اینکه دشمن با توجه به آمادگی ما قادر به انجام کاری نیست، اما برای پاسخ به همه این تهدیدات کاملا آماده است و نیروهای ما در اوج آمادگی به سر می‌برند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به رزمایش های اخیر نیروهای مسلح گفت: طی ۲۰ روز گذشته بیش از ۱۰ مورد رزمایش عملیاتی در زمین، دریا، پدافند، حوزه پهپادی و همچنین موشکی داشتیم و همچنین در حوزه زمینی رزمایش‌هایی را در روزهای آتی خواهیم داشت که نشان دهنده آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از حریم امنیت و منافع ملی کشورمان است و این آمادگی همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.