همزمان با سالروز شهادت مظلومانه صدیقه طاهره حضرت فاطمه کبری(س)، محافل قرآنی «ام ابیها» و «ابناءالرضا» ویژه خواهران از سوی اداره علوم قرآنی صبح و عصر در محل دارالقرآن الکریم برگزار شد.

برگزاری محافل قرآنی «ام ابیها» و «ابناءالرضا» ویژه خواهران در حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با سالروز شهادت مظلومانه صدیقه طاهره حضرت فاطمه کبری(س)، ویژه برنامه‌های قرآنی از سوی معاونت تبلیغات اسلامی و اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مضجع شریف ثامن الحجج(ع) برگزار شد.

«طلوع قرآن» عنوان نخستین برنامه قرآنی حرم مطهر رضوی در روز شهادت حضرت زهرا(س) بود که پس از اقامه نماز صبح در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد؛ در این ویژه برنامه چند تن از مرتلان قرآن کریم، نیم جزء از آیات کلام وحی را تلاوت و فضا را معطر به عطر آیات قرآن کردند.

همچنین نشست قرآنی «سیره حضرت زهرا(س)» نیز در روز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) در بستر فضای مجازی و کانال «زندگی بر مدار قرآن» به صورت زنده از حرم مطهر رضوی میزبان مخاطبان بود.

از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در مناسبت‌های خاصی همچون شهادت و میلاد ائمه معصومین(ع)، برگزاری مسابقات قرآنی است. از همین رو به مناسبت شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) مسابقاتی با عناوین «در محضر قرآن»، «از قرآن بپرس» و «ریحانه النبی» ویژه مخاطبان برگزار شد.

برگزاری کارگاه هنری «ام الائمه» با حضور گروهی از اساتید و هنرجویان واحد هنرهای علوم قرآنی اداره علوم قرآنی، در اتاق شماره ۲دارالقرآن کریم و عرض ارادت این هنرمندان به ساحت این بانوی گرامی از دیگر برنامه‌های مناسبتی ویژه سالروز شهادت بانوی آب و آیینه بود.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.