اگر پیش از بازی کسی به «ویالیبره» می‌گفت که قرار است در فینال سوپرکاپ این‌طور بدرخشد، بی‌شک مهاجم اتلتیک بیلبائو باور نمی‌کرد! ویالیبره در دقیقه ۸۳ در حالی به زمین آمد که تیم‌اش دقایقی با شکست فاصله داشت، اما در پایان بازی این مهاجم اتلتیک بیلبائو بود که با نواختن ترومپت، پیروزی در سوپرکاپ را به همراه هم تیمی‌هایش مقابل چشمان مسی جشن گرفته بود.

«ترومپت» قهرمانی بیخ گوش مسی

ارکستر قهرمانی

دقیقه ۹۱ بازی ویالیبره با ضربه‌ای دقیق در دهانه دروازه گل تساوی را برای اتلتیک بیلبائو به ثمر رساند تا ۹۰ دقیقه با تساوی ۲-۲ به پایان برسد. او توانست در دقیقه ۹۳ گل سوم تیم خود را نیز به ثمر برساند و ۳-۲ از بارسا جلو بیفتد. برتری که تا سوت پایان بازی حفظ شد.

کار ویالیبره اما هنوز تمام نشده بود! در وقت‌های تلف شده و در دقیقه ۱۲۰ مسی پس از یک نبرد تک به تک با ویالیبره، کنترل خود را از دست داد و او را از پشت با ضربه مشت مضروب و سرنگون کرد و سپس با کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد!

در نهایت و پس از سوت پایان بازی ویالیبره که به همراه دنی، وسگا، بالنزیاگا، دی مارکوس و لکو یک گروه موسیقی نیز دارد، با نواختن ترومپت در وسط زمین، قهرمانی در سوپرکاپ را جشن گرفت.

محرومیت سنگین برای مسی

خطای شدید و غیرورزشی مسی می‌تواند او را تا چهار جلسه از همراهی بارسلونا محروم کند. او بازی با کورنیا در کوپا دل ری و دو بازی لالیگا را از دست خواهد داد. بارسا در صورت صعود به یک هشتم نهایی کوپا دل ری مسی را در این مرحله نیز در اختیار نخواهد داشت و در صورت حذف، مسی سه بازی لالیگا را از دست می‌دهد. این نخستین بار بود که لیونل مسی در یک بازی رسمی برای بارسا اخراج می‌شد. او پیش از این دو بار با پیراهن تیم ملی آرژانتین با دریافت کارت قرمز، اخراج شده بود.

رونالدو خشن تر از مسی

رونالدو نسبت به مسی از نظر تعداد کارت قرمز دریافتی پرونده بسیار سنگین‌تری دارد. ۱۱ کارت قرمز در طول این سال‌ها به رونالدو نشان داده شده و مسی در مقابل تنها سه کارت قرمز دریافت کرده است. از ۱۱ کارت قرمز رونالدو، چهار کارت در منچستریونایتد، ۶ کارت در رئال مادرید و یک کارت با پیراهن یووه به نام کریس رونالدو ثبت شده است. از این تعداد، رونالدو هفت بار با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.