مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: حضور دانش‌آموزان در مدارس مشمول بازگشایی در استان، اختیاری است و اجباری در این رابطه وجود ندارد.

حضور دانش‌آموزان در مدارس مشمول بازگشایی اختیاری است

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده  افزود: طبق اطلاعیه‌های صادر شده از سوی وزارت آموزش و پرورش و این اداره کل از فردا اول بهمن ماه مدارس مشمول بازگشایی مجدد، باز و آماده میزبانی از دانش‌آموزان همراه با حضور همکاران فرهنگی خواهد بود.

وی ادامه داد: باتوجه به بیانیه وزارت بهداشت و درمان در خصوص احتمال اوج‌گیری بیماری و نیز تمکین وزارت آموزش و پرورش از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اجباری در حضور دانش‌آموزان در مدرسه نیست و حضور تمامی دانش‌آموزان مشمول حضور در مدرسه اختیاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از والدین درخواست همراهی داریم تا دانش‌آموزان به کلاس بیایند تا جریان آموزش به صورت حضوری انجام شود و این اطمینان را می‌دهیم که تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مدارس محیطی سالم و امن باشد و خطر، دانش‌آموزان را تهدید نکند.

خدابنده افزود: بنابراعلام انجام شده از فردا اول بهمن ماه تمامی دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی و نیز دانش‌آموزان هنرستانی برای شرکت در کلاسهای دروس مهارتی در مناطق زرد مشمول حضور در مدرسه به مدت ۲ روز در هفته هستند.

وی اضافه کرد: در مناطق دارای شرایط آبی از نظر شیوع ویروس کرونا نیز دانش‌آموزان تمامی پایه‌ها در مدارس دارای حداکثر ۵۰ دانش آموز می توانند به شکل حضوری در کلاسها حضور یابند که ملاک تعداد دانش آموزان بر اساس وضعیت مدرسه در سامانه سناد است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.