اجراهای صحنه‌ای موسیقی با رعایت سقف مصوب ستاد ملی کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از سر گرفته خواهد شد.

کنسرت‌ها دوباره راه افتاد؛ قیمت بلیت‌ها چند شد؟

به گزارش قدس آنلاین، به‌دنبال اعلام وضعیت زرد در تهران و از سرگیری فعالیت‌های گروه سه، طی هفته گذشته و هفته جاری، دو جلسه با حضور شرکت‌های برگزار کننده کنسرت و همچنین سالن‌های برگزاری کنسرت به ریاست محمد اله‌یاری فومنی، مدیرکل دفتر موسیقی برگزار و شرایط از سرگیری کنسرت‌های موسیقی بررسی شد. 

در این جلسات، شرکت‌های برگزاری کنسرت از آسیب فراوان به هنرمندان، نوازندگان و صاحبان مشاغل فنی مرتبط با کنسرت، طی یک‌سال اخیر سخن گفتند. به عقیده شرکت‌ها، برگزاری کنسرت با ظرفیت 30 تا 50 درصد ظرفیت سالن و یک سانس در روز توجیه اقتصادی ندارد و تنها با هدف به جریان افتادن دوباره چرخ اقتصاد هنر، مجبور به انجام آن هستند. 

در این جلسات، شرکت‌ها بیان کردند هزینه‌های اجاره و خدمات فنی سالن‌ها و هزینه تبلیغات شهری و مجازی که مردم را ترغیب به استقبال از اجراها کند، عملا سودی برای برگزار کننده باقی نمی‌گذارد. همچنین نمایندگان سالن‌های برگزاری کنسرت در تهران، آمادگی خود را برای ارائه تخفیف‌های لازم در اجاره و نرخ خدمات فنی اعلام کردند تا بدین وسیله شرکت‌ها، رغبت بیشتری برای برگزاری کنسرت داشته باشند.

در زمینه قیمت بلیت‌ها نیز مقرر شد در این مقطع زمانی با هدف تشویق مردم به بهره‌مندی از برنامه‌ها، قیمت بلیت کنسرت‌ها افزایش پیدا نکند.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.