سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی از حضور وزیر دفاع در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوال برخی از نمایندگان خبر داد.

حضور وزیر دفاع در کمیسیون امنیت ملی مجلس/ پاسخ امیر حاتمی به ۳ سؤال نمایندگان

«ابوالفضل عمویی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح نشست عصر سه‌شنبه این کمیسیون گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای پاسخ به سه سوال نمایندگان برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: «علی اصغر خانی» نماینده مردم شاهرود و میامی از پاسخ وزیر دفاع درباره نظارت بر عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه سرمایه گذاری غدیر  قانع شد و بررسی پاسخ وزیر دفاع به «حسین میرزایی» نماینده مردم اصفهان درباره واحدهای مسکونی این وزارت‌خانه برای بررسی بیشتر به زمان دیگری موکول شد.

عمویی تصریح کرد: سوال«فرهاد بشیری»نماینده مردم پاکدشت درباره تعیین تکلیف وضعیت روستاهای اطراف پارچین هم مقرر شد کمیته دفاعی کمیسیون در جلساتی مسائل مردم منطقه را پیگیری کند.

وی همچنین افزود: در جلسه امروز گزارشی از تولید واکسن کرونا هم به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ارائه شد که روزهای آینده اخبار آن منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.