مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در خصوص نحوە بازگشایی مدارس از امروز اول بهمن ماه در استان گفت: حضور دانش آموزان در مدارس کاملا اختیاری است.

حضور دانش آموزان در مدارس کاملا اختیاری است

قدس آنلاین؛ مهین منافی در خصوص نحوه بازگشایی مدارس استان از امروز اول بهمن ماه اظهار کرد: از امروز اول بهمن ماه کلاس‌های حضوری پایه‌های اول و دوم ابتدایی، کارگاه‌های هنرستان‌ها و مدارس کم جمعیت استان به صورت کاملاً اختیاری دایر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه از امروز همه مدیران، عوامل اجرایی و معلمان مدارس در سطح استان آذربایجان غربی آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان هستند، ادامه داد: با توجه به حساسیت پایه‌های اول و دوم و ضرورت ارتباط دانش آموزان با معلمان خود وجود دارد این تصمیم اتخاذ، ولی از طرفی چون سلامتی دانش آموزان برای دستگاه تعلیم و تربیت از هر چیزی مهمتر است حضور در مدارس کاملاً اختیاری هست.

منافی با تاکید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس خاطر نشان کرد: اولیا دانش آموزانی که به هر دلیل از آموزش با کیفیت برخوردار نبوده اند، می‌توانند برای تکمیل چرخه آموزش فرزندان خود از این فرصت بهرمند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا، در مناطقی که قرمز هستند هیچ گونه کلاس حضوری وجود ندارد، مبنای ما در مورد حضور دانش‌آموزان، مناطق زرد و آبی است.

منافی خاطر نشان کرد: در این راستا آموزش حضوری پایه‌های اول و دوم ابتدایی، دروس هنرستان‌ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از ۵۰ دانش آموز، کلاس‌ها و مدارس مذکور از امروز اول بهمن ماه با رعایت موارد ابلاغی بازگشایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.