برای تقویت تیمش در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ بیستم به چند بازیکن نیاز دارد که به صورت خصوصی نام آن‌ها را به اطلاع مدیران باشگاه رسانده است و تأکید کرده در صورت جذب این نفرات استقلال می‌تواند با اطمینان خاطر بیشتری در مسابقات حاضر شود، هر چند گمانه زنی‌های فراوانی در خصوص بازیکنان مورد نیاز فکری صورت گرفته، اما جالب است هنوز مدیران باشگاه استقلال هیچ یک از این نام‌ها را تأیید نکردند؛ چون خوب می‌دانند با معرفی رسمی آن‌ها کار برای جذب این بازیکنان بسیار سخت خواهد شد.

توپ پر آبی‌ها برای نقل و انتقالات نیم فصل

با این حال این پرسش برای هواداران استقلال مطرح است که سناریو باشگاه برای نقل و انتقالات زمستانی چه خواهد بود و در این بین شانس کدام بازیکنان برای جذب بیشتر است و کدام بازیکنان ممکن است از جمع آبی‌ها خارج شوند.

منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال معتقدند سیاست باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل به دو بخش تقسیم می‌شود تا در کنار جذب نفرات جدید هیئت مدیره و مدیرعامل زمینه تمدید قرارداد را نیز فراهم کند

سیاست معاوضه

از آنجا که معمولاً بازیکن گرفتن در نقل و انتقالات زمستانی کمی سخت است؛ چرا که تیم‌ها بازیکنان تأثیرگذار خود را راحت از دست نمی‌دهند، مسئولان استقلال راهبرد جدیدی را به کار گرفته‌اند که شاید با این راهکار مسیر آسان‌تری را پیش رو داشته باشند. آن‌ها تصمیم دارند بازیکنانی که محمود فکری اعتقادی به آن‌ها ندارد را با بازیکنان مورد نظر سرمربی استقلال معاوضه کنند تا به این شکل هم خواسته‌های فکری تأمین شود و هم باشگاه مبدأ ضرر نکند.به همین دلیل قرار است به زودی جلسه‌ای بین مدیران استقلال با محمود فکری برگزار شود تا سرمربی آبی‌ها بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کند.

جلسه سه جانبه

با این تفاسیر این پرسش در ذهن هواداران به وجود می‌آید که آیا راهکار مدنظر استقلالی‌ها در این مسیر جوابگو خواهد بود یا خیر؟ بر اساس مصوبه هیئت مدیره مسئولیت نقل و انتقالات به مهدی عبدیان سپرده شده و قرار است وی به عنوان نماینده هیئت مدیره به همراه احمد مددی در این حوزه با محمود فکری جلسه داشته باشند تا در خصوص جذب نفرات جدید و تمدید قراردادها به جمع‌بندی برسند. در این بین یک دغدغه بزرگ وجود دارد که ممکن است اختلاف سلیقه قدیمی که از چندی پیش میان مددی و عبدیان به وجود آمده بود، دوباره دردسر ساز شود اما در این میان برگ برنده در اختیار عبدیان است چون او حمایت هیئت مدیره را پشت سر خود دارد و بر اساس مصوبه هیئت مدیره، مدیرعامل باید با اجازه وی اقدام به جذب بازیکن کند!

مذاکره احتمالی با ذوب آهن و گل گهر

حالا این سؤال به وجود می‌آید که چه بازیکنانی مدنظر نظر فکری هستند؟ شنیده می‌شود سرمربی استقلال به شدت نیاز به یک هافبک بازی ساز دارد تا به واسطه حضور او در این پست بتواند مشکل استقلال در خط میانی را از بین ببرد، هرچند فعلاً فکری از بازیکن مورد نظرش رونمایی نکرده است، اما گفته می‌شود احتمال مذاکره باشگاه استقلال با ذوب آهن برای جذب میلاد جهانی وجود دارد.البته نام‌های دیگری نیز مطرح شده اما گویا شانس جهانی بیشتر از سایر گزینه‌هاست.

گویا فکری نیم نگاهی هم به ترمیم خط دفاعی خود دارد.شنیده می‌شود بازیکن مدنظر او در حال حاضر در گل گهر حضور دارد به همین دلیل قرار است در صورتی موافقت این باشگاه با خروج بازیکن مدنظر فکری، یکی از بازیکنان مازاد استقلال به صورت قرضی راهی گل گهر شود.

تمدیدی‌ها

اما همزمان با پروسه جذب بازیکن موضوع تمدید قراردادها نیز انجام خواهد شد که در این زمینه شنیده می‌شود سیاوش یزدانی، مسعود ریگی،مهدی قایدی، آرش رضاوند  در فهرست بازیکنانی حضور دارند که در نقل و انتقالات نیم‌فصل پروسه مذاکره با آن‌ها برای تمدید قرارداد بلندمدت با استقلال انجام می‌گیرد تا خیال هواداران استقلال بابت حفظ آن‌ها راحت شود.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل به خبرنگار قدس می‌گوید: هیچ نگرانی خاصی در خصوص ماجرای نقل و انتقالات نداریم، مسئولیت به آقای عبدیان سپرده شده و قرار است در این خصوص اقدام‌های مناسبی انجام شود، از آنجا که مسابقات همچنان در حال برگزاری است هیچ نامی را نه تأیید می‌کنیم نه تکذیب.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • استقلالی با افتخار ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    استقلال باید دنبال بازیکنانی مثل: بازگرداندن امید ابراهیمی پژمان منتظری ،تلاش برای خرید احصان حاجی صفی ، سعید عزت اللهی ،سعید واسعی ، میلاد جهانی و... و تمدید تمامی بازیکنان و خرید جدید سرمربی: آقای امیر قلعه نویی همراه با کادرفنی دیگر هیچ کس نمیتواند به امید خدا جلوی قهرمانی استقلال را بگیرد ایشالا سرمربی میخوایم فقط قلعه نویی نه فکری که جلوی سایپااااااا ببازه یاجلوی نفتتتتتت مساوی کنه. فقط قلعه نویی