۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 736842

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان عصر امروز با انجام سه دیدار آغاز می‌شود که بر اساس آن شهرخودرو در مشهد میزبان نساجی است، پیکان در تهران با مس رفسنجان بازی می‌کند و در اصفهان هم نفت مسجد سلیمان به میهمانی ذوب‌آهن خواهد رفت.بدون شک حساس‌ترین بازی امروز از ساعت ۱۵:۰۰ در مشهد و ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

شهرخودرو- نساجی؛ نبرد لب پرتگاه

دیداری که در آن شاهد بازگشت مجید جلالی به فوتبال کشور هستیم و همین مورد سبب شده نگاه‌ها به مشهد و این دیدار باشد. نساجی که لیگ را با فاضلی خوب شروع کرد اما به یکباره دچار افت شد و در ۶ مسابقه آخرش متحمل پنج باخت شد تا مسئولان این تیم دست به تغییر سرمربی زده و مجید جلالی را که سابقه سکانداری نساجی را دارد به قائمشهر بیاورند و حالا مجید کامپیوتر در بازگشت دوباره اش به لیگ به مشهد آمده تا مقابل شهرخودرویی قرار گیرد که این روزها حال و روزش خوش نیست. هر چند که مسئولان شهرخودرو قول حمایت از رحمتی را داده‌اند اما باید در نظر داشت که فوتبال ورزش بی‌رحمی است و اگر شهرخودرو در این بازی نتواند نتیجه دلخواه را بدست آورد، ممکن است اتفاقات دیگری رقم بخورد.

نبرد ۶ امتیازی

شهرخودرو و نساجی در رده‌های سیزدهم و چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفته اند و یقیناً هیچ کدام برای مساوی به میدان نخواهند رفت از سوی دیگر شکست در این بازی هر تیم را می‌تواند به نقطه خطر جدول نزدیک تر کند. نتایج دو تیم نساجی مازندران و شهر خودرو در لیگ برتر نشان می‌دهد که هر دو تیم در دو نقطه دفاعی و خط حمله با بحران مواجه اند به گونه‌ای که شهر خودرو با کسب ۱۵ گل خورده پس از ماشین سازی تبریز بدترین خط دفاعی را در بین ۱۶ تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر به خود اختصاص داده است و در مقابل نساجی مازندران نیز صرفاً با زدن ۸ گل در ۱۱ بازی تقریباً بدترین لیگ برتر در خط حمله است. به هر حال بازی هفته دوازدهم بین دو تیم بحران زده شهر خودرو و نساجی مازندران برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است و پیروزی در این دیدار می‌تواند تیم برنده را موقتاً از بحران خارج کند.

چهارشنبه ۰۱/۱۱/۹۹

پیکان تهران- مس رفسنجان 

ذوب آهن اصفهان- نفت مسجد سلیمان

شهرخودرو مشهد- نساجی مازندران   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.