مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد گفت: اعضای یک خانواده چهار نفره که بین ۳ تا ۵۰ سال سن داشتند، براثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دریک مجموعه اقامتی، غیر مجاز دچار مسمومیت شده و همگی آنها جان باختند.

جان باختن ۵ نفر بر اثرگازگرفتگی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مجید فرهادی اظهار کرد: ظهر امروز چهارشنبه یکم بهمن ماه ۹۹ در پی اعلام گزارش گازگرفتگی به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی، بلافاصله گروه نجات و پشتیبانی ایستگاه‌های ۲ و ۳۲ را به محل حادثه در خیابان سرشور اعزام شد.

مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد افزود: نیروهای آتش نشانی به محض حضور در محل مشاهده کردند ۲ زن ،یک مرد و یک کودک که همگی مسافر بوده و از شهر بیرجند به مشهد آمده و در اتاقی کمتر از ۱۵ متر مربع خواب بوده‌اند که به دلیل استنشاق گاز منوکسید کربن حاصل از بخاری این مکان، دچار مسمومیت شدید شده و فوت گردیده‌اند.

فرهادی خاطرنشان کرد: پس از حضور عوامل قضایی در محل، کارشناسان آتش نشانی، به بازدید میدانی از پشت بام و دودکش‌های این مجموعه اقامتی غیر مجاز پرداخته و مشخص شد،علت اولیه این حادثه غم‌انگیز مسدود بودن قسمت دودکش این واحد اقامتی بوده است.

وی ادامه  داد: بررسی‌های دقیق‌تر در خصوص چگونگی وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و جسم بی‌جان این ۴ نفر به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرهادی در خصوص حادثه دوم نیز گفت: عصر امروز حادثه گازگرفتگی یک خانم با مونوکسیدکربن به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اطلاع‌رسانی شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۱ به محل حادثه در خیابان امام رضای این شهر اعزام که پس از حضور نیروهای امدادی در محل مشاهده شد، خانمی حدودا ۷۰ ساله  در داخل حمام منزل مسکونی به دلیل روشن کردن اجاق خوراک پزی جان خود را از دست داده و فوت شده که علت دقیق این حادثه در دست بررسی است و پیکر بی‌جان این فرد نیز تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.