سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان راشد زاوه هزینه شده‌ و برای تکمیل آن بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است.

تکمیل بیمارستان زاوه لنگ ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علیرضا کامل  پیشرفت کنونی بیمارستان ۳۲ تختخوابی راشد را، ۷۶ درصد اعلام کرد و افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار و ۱۰۰ مترمربع در حال ساخت است.
وی ادامه داد: بخش اورژانس با ظرفیت ۱۰ تخت، بخش بستری با ظرفیت ۱۸ تخت، ۲ تخت LDR، درمانگاه سرپایی، ۲ تخت اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه و فضاهای پشتیبانی شامل آشپزخانه، رختشوی‌خانه، CSR، پانسیون متخصصین، امحای زباله و حفاظت فیزیکی برای این بیمارستان در نظر گرفته شده‌ است.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: موافقت اولیه برای چارت تشکیلاتی بیمارستان به منظور جذب و تامین نیروی انسانی از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است.
دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد.
این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در مه‌ولات دارد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.