سرمربی رئال مادرید حذف عجیب از جام حذفی اسپانیا را درآور دانست.

واکنش زیدان به شکست در برابر تیم ده نفرۀ دسته سومی

قدس آنلاین: رئال مادرید در دور سوم کوپا دل ری به مصاف تیم دسته سومی آلکویانو رفت و ۲ بر یک مغلوب شد تا حذف زودهنگامی از این رقابت ها داشته باشد. 

رئال درحالی در این بازی تن به شکست داد که تیم آلکویانو در وقت های اضافی هم ۱۰ نفره شده بود با این حال این تیم گل پیروزی را به ثمر رساند تا شب تلخی برای شاگردان زیدان رقم خورد.

زیدان بعد از بازی گفت: طبیعتا هر شکستی دردآور است و این شکست هم بسیار برای ما دردآور و ناراحت کننده بود. تلاش زیادی کردیم. فرصت های خوبی برای زدن گل دوم را داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. ما در شرایط سختی قرار داریم.

او ادامه داد: من به عنوان سرمربی تیم مسئول این نتایج هستم اما در فوتبال باید انتظار چنین نتایج عجیبی را هم داشت. انگار قرار نبود که امشب ما به پیروزی برسیم و هر چه فرصت ایجاد می کردیم از دست می رفت.ما شکست خوردیم و حذف شدیم و این واقعیت است.

زیدان در ادامه صحبت های خود گفت: درست است که ما برابر یک تیم دست سومی شکست خوردیم اما چنین نتایجی مایه ننگ و عار نیست. فوتبال بازی شگفتی ها است و چنین نتایجی را هم در خود دارد. ما باید مسئولیت این شکست را بر گردن بگیریم. شب دردناکی برای ما بود چرا که اصلا شکست را دوست نداریم.

سرمربی رئال درباره این سوال که آیا اعتماد بازیکنان به او از بین نرفته است، گفت: من که چنین باوری ندارم اما باید از خود آن این سوال را کرد.

او درباره احتمال اخراج از رئال گفت: وقت ما شکست می خوریم شما سوال می کنید و من آرام هستم. باید بگویم که نمی دانم سرنوشتم چه خواهد شد.باید منتظر ماند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.