نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه یارانه به صورت فله‌ای و به همه مردم درست نیست و مجلس حذف یارانه ثروتمندان را پیگیری می‌کند.

نباید همه مردم یارانه دریافت کنند

به گزارش قدس آنلاین فرهاد بشیری عضو کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر ضرورت حمایت از دهک‌های کم‌درآمد جامعه، گفت: بحث توجه به اقشار ضعیف جامعه مورد توجه مجلس شورای اسلامی است و این موضوع بسیار ضرورت دارد.  

وی متذکر شد: قانون هدفمندی یارانه ها با هدف کمک به اقشار کم درآمد جامعه به تصویب رسید اما متاسفانه این قانون به خوبی اجرایی نشد و بنده معتقدم که نباید همه مردم یارانه دریافت کنند و لازم است که یارانه دهک های بالای جامعه حذف شود.  

نماینده مردم پاکدشت در مجلس تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه‌ها باید اطلاعات مالی مردم را به صورت دقیق در سامانه‌ای جامع داشته باشند تا وضعیت مردم مشخص شود و صرفاً به کسانی که وضعیت مالی خوبی ندارند، یارانه پرداخت شود.  

بشیری تاکید کرد: ارائه یارانه نقدی به صورت فله ای و به همه مردم درست نیست و صرفا اقشار ضعیف جامعه و کسانی که درآمد پایینی دارند، باید یارانه دریافت کنند.  

وی ادامه داد: حذف  یارانه پردرآمدها باید عملیاتی شود و دستگاه‌های مسئول باید به این موضوع رسیدگی کنند چرا که دلیلی ندارد دهک‌های غنی و بی نیاز جامعه یارانه دریافت کنند.  

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: قطعاً مجلس شورای اسلامی موضوع حذف یارانه ثروتمندان را پیگیری خواهد کرد و باید سیاست‌گذاری درستی در این زمینه وجود داشته باشد.  

بشیری با بیان اینکه یارانه ۴۵ هزار تومانی در حال حاضر و با کاهش ارزش پول ملی ارزش چندانی ندارد، گفت: میزان یارانه نقدی باید افزایش پیدا کند و وظیفه رئیس جمهور و مسئولان ذیربط آن است که برای تقویت ارزش پول ملی اقدام کنند. طبقات ضعیف جامعه به دلیل این موضوع تحت فشار هستند و بر این اساس، تقویت ارزش پول ملی باید به صورت جدی و فوری پیگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هم میهن ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    نماینده عزیز بله الحمد لله وضع شما خوبه باور نمایید شرایط تورمی قدرت خرید را به شدت پایین آورده