هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری سه بازی آغاز شد که در پایان روز نخست تیم‌های مس رفسنجان و شهرخودرو برابر حریفانشان به پیروزی رسیدند و دیدار نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن با قضاوت جنجالی داور با تساوی بدون گل به پایان رسید.

رودست شهرخودرو به بازیکنان شهر خسته

پیروزی ۶ امتیازی

در مشهد، تیم‌های سیزدهم و چهاردهم جدول به مصاف هم رفتند که این دیدار ۶ امتیازی با تک گل امین قاسمی نژاد به سود مشهدی ها به پایان رسید تا موقتاً شاگردان مهدی رحمتی دو پله صعود کنند تا کمی از قعر جدول فاصله بگیرند.شاگردان مجید جلالی در نیمه دوم این بازی برای جبران تک گل شهرخودرو به آب و آتش زدند اما بی دقتی بازیکنان این تیم سبب شد شهرخودرو با کمک‌های مدیر فنی تازه واردش که تا چند روز پیش سرمربی نساجی قائشمهر بود بتواند امتیاز کامل این دیدار را بدست آورد.در این بازی آنچه مشخص بود آنالیز دقیق میهمان توسط میزبان بود که نقش فاضلی کاملا در این میان هویدا بود. حسن اکرمی داور این دیدار برای آرام نگاه داشتن جو بازی کار دشواری را داشت و ۱۰ بار هم از کارت زرد استفاده کرد! جالب اینجاست که سهم کادر فنی شهر خودرو از این کارت ها خیلی قابل توجه بود. سید مهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو به همراه محمد نوازی و علی سامره، دو دستیار خود به دلیل اعتراض به قضاوت بازی، از داور کارت زرد دریافت کردند.

شکست سنگین پیکان

اما در دیگر بازی روز نخست هفته دوازدهم، تیم فوتبال مس رفسنجان در یک بازی پر گل موفق شد تیم پیکان را شکست دهد تا شاگردان مهدی تارتار پس از شکست برابر سپاهان دومین شکست متوالی خود را تجربه کنند، مس رفسنجان در این بازی ابتدا یک گل دریافت کرد اما در نهایت با نتیجه سه بر دو توانست پیکان را شکست دهد تا در جدول رده بندی شاگردان محمد ربیعی جایگاه خود را بهبود بخشند و با پانزده امتیاز به رده دهم جدول راه پیدا کنند.

ادامه ناکامی‌های ذوب آهن

در آخرین بازی روز چهارشنبه نیز دو تیم نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن به مصاف یکدیگر رفتند که تیم فوتبال ذوب آهن با ارائه یک بازی هجومی به شدت در اندیشه کسب سه امتیاز بود به واسطه این امتیاز از قعر جدول جدا شود اما با وجود گلزنی ذوب آهنی ها در این بازی کمک داور اول بازی در تصمیم بحث برانگیز این گل را آفساید اعلام کرد تا گل سالم ذوبی ها به این شکل بی اثر شود و همچنان ذوب آهن در شرایط بحرانی و بدون پیروزی در پله ماقبل آخر جدول به سر ببرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.