استاندار خراسان رضوی گفت: اولویت استانداری در ماه‌های پایانی عمر دولت دوازدهم تکمیل برخی از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام است.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خراسان رضوی اولویت کاری استانداری است

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق معتمدیان صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، بابیان اینکه در سه ماه گذشته چندین جلسه با هیئت دولت برای سرعت بخشیدن به انجام پروژه‌های استانی تشکیل شده است، گفت: اولویت استانداری در چند ماه پایانی عمر دولت دوازدهم، تکمیل پروژه‌های عمرانی است که در همین زمینه کمیته‌هایی را برای تدوین برنامه‌ها و تصویب در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه تشکیل دادیم و در همه شهرستان‌ها این کار انجام شده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه این استان شاهراه ارتباطی کشور با حوزه آسیای میانه بوده، اما از جهات مختلف مثل راه‌های ارتباطی دچار عقب ماندگی است افزود: در مقوله آب، خراسان رضوی دارای بیشترین کسری مخازن آب است، به طوری که هم اکنون ۲۵۰ روستای استان هنوز به صورت سیار آبرسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان ۴ هزار پروژه نیمه تمام وجود دارد که برای تکمیل آن ۴۶ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است افزود: تکمیل این پروژه‌ها در چند ماه آینده با توجه به شرایط موجود نشدنی است، به همین دلیل تمرکز استانداری روی تکمیل ۲۸۳ پروژه تا پایان عمر دولت است.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۳ میلیون نفر از جمعیت استان در مناطق محروم زندگی می‌کنند افزود: برای تکمیل راه‌های روستایی مشکلات زیادی داریم که نیاز به اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه دارد که امیدواریم در سفر فعلی رئیس سازمان برنامه و بودجه تصویب شود.

استاندار خراسان رضوی درباره حاشیه شهر مشهد هم گفت: حاشیه شهر مشهد موضوعی ملی است. در مسائل مربوط به مسکن، امکانات زیربنایی و سرانه آموزشی پایین‌ترین سرانه را در کشور دارد و دچار مشکلات زیادی است. در بخش بهداشت و درمان هم اکنون نیاز به ۴۰ مرکز درمانی جدید دارد که امیدواریم با تصویب ردیف بودجه مستقل، این مشکلات رفع شود.

منبع: مهر
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.