۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 736988

شیخ دیاباته دربازی با تراکتور دوباره برای استقلال گل زد. او که فصل پیش در ورزشگاه یادگارامام(ره) شهر تبریز موفق به هت تریک شده بود این بار دبل کرد تا در عرض کمتر ازیک سال زننده پنج گل به تبریزی‌ها باشد.

یک کفش طلا طلب دارم

آماری خیره کننده که مهاجم استقلال را در صف گلزن ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه به تیم تراکتور قرار داده است. جدا از این آمار اما باید توجه داشت که شیخ در همین اندک بازی‌هایی که برای استقلال به میدان رفته، سه بار موفق به گلزنی شده است. او روزی که حتی در لیگ بیستم یک گل هم نزده بود وعده بازگشت به صف گلزن‌های لیگ برتر را داد، اما خیلی‌ها وعده آقای گل فصل پیش را جدی نگرفتند وحتی او به سخره هم گرفته شد. حالا اما شیخ در وضعیت امیدوار کننده ای قرار دارد. او سه گل زده و با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند فاصله‌اش را با گلزن‌های لیگ بیستم کمتر کند. شیخ درباره آقای گلی می‌گوید: «روزهایی که مصدوم بودم وعده دادم برای آقای گلی تلاش کنم. شاید آن روزها کسی باور نمی‌کرد اما تلاش می‌کنم به این مهم دست یابم. باید دوباره تأکید کنم که من برای آقای گلی درلیگ برتر همچنان انگیزه دارم و دست از تلاش نمی‌کشم.» شیخ درباره بازی با تراکتور علاوه بر آن دو گل انرژی زیادی را هم صرف کرد تا تیمش از جلو حریف را پرس کند. شاید یکی از دلایلی که موجب شد مسعود شجاعی تحت فشار قرار بگیرد و به اشتباه پاس گل اول را به مهاجم استقلال بدهد همین تأثیرگذاری آقای مهاجم بود. به هرحال شیخ اکنون در وضعیتی مناسب قرار دارد و گلزنی‌اش در بازی با تراکتور بسیاری از هواداران این باشگاه را امیدوار کرده است.

البته بعد از بازی با نماینده تبریز این سؤال دوباره در ذهن استقلالی‌ها شکل گرفت که به راستی چرا سازمان لیگ بهترین‌های لیگ نوزدهم را انتخاب نکرد و جایره کفش طلا را برای دیاباته نفرستاد. شاید به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری فیزیکی این مراسم نباشد، اما می‌شد کفش طلای مهاجم استقلال را برایش ارسال کرد تا آبی‌ها که از قهرمانی محروم شدند لااقل به یک عنوان با ارزش درلیگ گذشته می‌رسیدند اما عملاً حذف این انتخابات سبب شده صدای بسیاری از استقلالی‌ها درآید.او خودش هم می‌گوید: «یک کفش طلا طلب دارم و برای دومی می‌جنگم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.