برزین ضرغامی می‌گوید: طبق تعهد و وظیفه‌ای که در قبال نمایشگاه مجازی کتاب داشتیم، تبلیغات شهری آن انجام شده و در سطح شهر قابل رویت است.

تبلیغات شهری نمایشگاه مجازی کتاب کجاست؟ + فهرست مکان‌های طرح اکران فرهنگی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین، در حالی که سومین روز از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را پشت سر می گذاریم، عملکرد این نمایشگاه با انتقاداتی مواجه بوده که یکی از آنها کمبود تبلیغات شهری در راستای اطلاع رسانی و آگاهی به شهروندان است. این در حالی است که متولیان برپایی نمایشگاه و وزیر ارشاد بارها رسانه‌ها را در جهت حمایت و اطلاع رسانی نمایشگاه به کمک طلبیده بودند و طبیعتاً شهرداری تهران نیز با توجه به امکانات در اختیار و البته وظیفه‌ای که نسبت به تبلیغات محیطی در راستای آگاهی رسانی به مردم دارد، نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اما برخی از اهالی دوستدار کتاب از کمرنگ بودن تبلیغات محیطی گلایه دارند و می‌گویند تبلیغات چندانی از نمایشگاه در سطح شهر نمی‌بینند. موضوع را با مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران مطرح و عملکرد و تدارک این سازمان برای تبلیغات اولین نمایشگاه مجازی کتاب را جویا شدیم.

برزین ضرغامی، در پاسخ به این ابهامات می‌گوید: این روزها سه چهار موضوع در دست بررسی داشتیم که یکی از آنها نمایشگاه مجازی کتاب بود و من شخصاً به دلیل تعلق خاطری که به کتاب و برپایی نمایشگاه کتاب داشتم آن را با جدیت پیگیری کردم. در همین راستا هم فعالیت‌هایی انجام شده و این تبلیغات به صورت پرتابل و روی عرشه پل کار شده است.

وی در ادامه افزود: از ابتدا هم دو برنامه برای نمایشگاه مجازی کتاب داشتیم که یکی از آنها ساخت تیرز تبلیغاتی بود که از تلویزیون‌های شهری اکران شود؛  همچنین در جلسه‌ای که با مسئولان نمایشگاه مجازی کتاب تهران داشتیم قرار شد در سطح شهر نیز تبلیغات انجام شود و سعی کردیم با استفاده از رسانه‌های در اختیار، در عرشه‌ها و پرتابل‌هایی که موجود داریم در حد وسع تبلیغاتی انجام بدهیم که اجرایی هم شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران تاکید کرد: تمام مشخصات سازه‌ها و نشانی طرح‌های اکران شده مخصوص نخستین نمایشگاه مجازی کتاب موجود و تبلیغات انجام شده برای نمایشگاه قابل دسترسی است.

براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران لیست تبلیغات شهری انجام شده برای نمایشگاه مجازی کتاب تهران را در اختیار قدس آنلاین قرار داد که در ادامه قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.