رئیس هیأت دوومیدانی استان مرکزی گفت: بد قولی باشگاه آلومینیوم اراک در ارتباط با عدم پرداخت بدهی معوقه به این هیأت ادامه دارد و اجازه برگزاری بازی با پرسپولیس را نمی‌دهیم.

اجازه برگزاری بازی آلومینیوم اراک با پرسپولیس را نمی‌دهیم

قدس آنلاین: مجید فروتن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با رایزنی مسئولان استانی و اداره کل ورزش و جوانان تا پایان دی ماه به باشگاه آلومینیوم برای پرداخت بدهی مربوط به اجاره استادیوم امام خمینی (ره) فرصت دادیم اما، همان طور که پیش بینی می‌شد، برای سومین بار باشگاه آلومینیوم به وعده و قول خود عمل نکرد.

وی افزود: در صورتی که باشگاه آلومینیوم بدهی خود را تا پیش از دیدار با پرسپولیس پرداخت نکند، اجازه حضور تیم‌ها در استادیوم را نخواهیم داد.

فروتن نیا بیان کرد: اگر جلوی ورود تیم‌ها را گرفتیم دوستان گلایه‌ای نداشته باشند و اتهام ایجاد مشکل برای تیم آلومینیوم را به ما وارد نکنند و اگر دلشان به حال تیم می‌سوزد، موضوع را قبل از بازی با پرسپولیس حل کنند.

وی گفت: تاکید می‌کنم که در ۶ ماه اخیر همراهی خوبی را با باشگاه آلومینیوم داشته‌ایم و مسئولان باشگاه آلومینیوم ۶ ماه است که اراده‌ای برای عقد قرارداد و پرداخت بدهی خود نداشته‌اند و همواره دست پیش را گرفته و از انجام تعهدات خود سرباز زده‌اند.

رئیس هیأت دوومیدانی استان مرکزی در پایان گفت: استادیوم امام خمینی (ره) اراک به صورت قانونی و بر اساس روند تعیین شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، به هیأت دوومیدانی استان مرکزی اجاره داده شده است و ما هم حق قانونی خودمان می‌دانیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت زمین چمن، درآمدزایی داشته باشیم و به دنبال وصول مطالبات به حق و قانونی خودمان باشیم.

گفتنی است، روز دوشنبه ششم بهمن ماه تیم پرسپولیس تهران برای دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میهمان تیم آلومینیوم اراک است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.