مسوول انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی گفت:تیم نیان الکترونیک به عنوان نماینده این استان در مسابقات قهرمانی کشور «گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت» و انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی ایتالیا در اهواز حضور پیدا کرد و موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ شد.

۶ مدال  تیم دومیدانی کارگران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش قدس آنلاین، سعید رنجبر اظهار کرد: تیم نیان الکترونیک به عنوان نماینده خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور «گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت» و انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی ایتالیا در اهواز حضور پیدا کرد و موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ شد.

مسوول انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی با بیان اینکه این رقابت‌ها ۳۰ بهمن تا ۲ دی در بخش بانوان و آقایان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این ورزشکاران در رشته‌های پرتاپ وزنه، دوی ۱۰۰ متر، دوی ۵۰۰ متر، دوی ۸۰۰ متر، دوی ۱۵۰۰ متر، پرتاب دیسک، پرش طول و پرتاب نیزه با حریفان خود به رقابت پرداختند و با دعای خیر مردم این ورزشکاران توانستند  یک مدال طلا، چهار  نقره و یک مدال برنز کسب کنند.

وی ادامه داد: در بخش بانوان، سمیرا حاتمی نشان طلای پرتاب نیزه را از آن خود کرد و الهه سیفی در ماده ۸۰۰ متر، سمیرا خجسته در ۲ رشته پرش طول و همچنین در رشته ۴در۱۰۰ متر امدادی بهاره شایسته افشار، الهه سیفی، سمیرا حاتمی و سمیرا خجسته موفق به کسب مدال نقره شدند.

رنجبر افرود: در بخش آقایان مهدی رستمی در رشته پرتاب وزنه به مدال نقره و محمد فرجی در دوی ۵هزار متر به برنز دست یافتند.

مسوول انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی با بیان اینکه تیم نیان الکترونیک خراسان رضوی در مجموع تیمی در بخش بانوان، به مقام چهارم و در بخش آقایان در رده پنجم رقابت‌ها قرارگرفت، گفت: نفرات برتر این مسابقات، در مسابقات ورزشی کارگران جهان که خردادماه سال ۱۴۰۰ در ایتالیا برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.