رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس بر لزوم شناسایی و استفاده از ظرفیت عظیم نخبگان خراسان برای پیشرفت و رشد بیشتر استان‌های خراسان تاکید کرد.

لزوم شناسایی و استفاده از ظرفیت عظیم نخبگان برای پیشرفت و رشد بیشتر استان‌

به گزارش قدس آنلاین،احسان ارکانی   از نشست مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان، رئیس بانک صنعت و معدن استان، مدیرکل جهاد کشاورزی استان، رئیس اتاق اصناف استان و همچنین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران خبر داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: در این جلسه مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان ضمن گزارشی از وضعیت موجود و مشکلات صنایع استان، پاسخگوی سوالات و مسائل مطروحه بود.

وی ادامه داد: همچنین مدیرکل جهاد کشاورزی درخصوص مشکل کمبود نهاده‌های دامی در استان نیز گزارشی ارائه نمود و تعدادی از واردکنندگان و توزیع‌کنندگان نهاده‌های دامی نیز مشکلات خود را مطرح نمودند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس بیان کرد: مقرر شد جمع‌بندی جلسه توسط نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس از طریق وزیر جهادکشاورزی و صمت دنبال شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس یادآور شد: همچنین برگزاری مجمع بزرگ نخبگان و چهره‌های شاخص خراسانی مقیم داخل و خارج کشور با همکاری شافعی، ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران جزو مصوبات این جلسه بود که در راستای شناسایی و استفاده از ظرفیت عظیم نخبگان خراسان برای پیشرفت و رشد بیشتر استان‌های خراسان پیگیری خواهم کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.