رادیو فرهنگ در ایام جشنواره‌های فیلم فجر، تئاتر فجر، مد و لباس فجر، هنرهای تجسمی فجر و موسیقی فجر برنامه‌هایی را ویژه روی آنتن می‌برد.

رادیو فرهنگ با ۵ برنامه به استقبال جشنواره‌های فجر می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، رادیو فرهنگ برای جشنواره‌های فجر از جمله سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر، سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، سیزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر و سی و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به صورت جداگانه ۵ برنامه تدارک دیده است و در زمان برگزاری جشنواره‌ها روی آنتن می‌برد.

برنامه «برداشت سی و نهم» کاری از گروه ادب و هنر است که در ایام برگزاری سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر (۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه) هر روز ساعت ۱۵ روی آنتن می‌رود.

«تماشاخانه فجر» کاری گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که در ایام سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که ۱۱ تا ۲۱ بهمن برگزار می‌شود، هر روز ساعت ۱۸:۳۰ روی پخش می‌شود.

گروه جامعه رادیو فرهنگ نیز برای دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر برنامه ای با نام «زر جامعه» تدارک دیده است که از ۲۵ بهمن تا ۱ اسفندماه روی آنتن می‌رود. زمان پخش این برنامه هنوز مشخص نشده است.

«طوبی زرین» عنوان یک برنامه از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که در ایام برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ۱۸ تا ۳۰ بهمن ماه هر روز ساعت ۱۷:۰۰ پخش می‌شود.

گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ نیز برای سی و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر که از ۲۸ بهمن تا ۳ اسفند برگزاری می شود برنامه «نیستان» را تدارک دیده است که این برنامه در زمان برگزاری جشنواره هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.