اولین به روز رسانی بازی Cyberpunk ۲۰۷۷ که ایرادات بسیاری در آن کشف شده بود، منتشر شد.

اولین به روزرسانی بزرگ بازی "Cyberpunk ۲۰۷۷" منتشر شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، CD Projekt Red آپدیت بزرگ مورد انتظار بازی مشهور Cyberpunk ۲۰۷۷ را منتشر کرده است.

پچ ۱.۱ برای Cyberpunk ۲۰۷۷ اکنون در رایانه های شخصی ، کنسول ها و Stadia در دسترس است. این به روزرسانی بسیار حجیم است ، اندازه آن ۶-۹ گیگابایت در Steam ، حدود ۱ گیگابایت در GOG ، ۱۶ گیگابایت در Xbox و PS۴ است.

همانطور که سازندگان قول داده اند ، در این به روزرسانی بر بهبود ثبات بازی تمرکز کرده اند. بهبودها در نسخه ۱.۲ و سایر به روزرسانی‌های برنامه ریزی شده در آینده ظاهر می‌شوند. لیست کاستی‌های اصلاح شده واقعاً بسیار طولانی است و آنها توجه زیادی به استفاده از حافظه ها و خرابی ها داشتند.

به طور خاص ، الگوریتم مطابق با آن که توسط سیستم های شخصیت ها ، تعامل با جهان، ناوبری، فیلم‌های درون بازی، پوشش گیاهی، جلوه‌های لیزری، نقشه‌ها، دستگاه‌ها، هوش مصنوعی، ترافیک، تخریب محیط  و استفاده از کارت ویدیو ، اشکالات ثابت که باعث خراب شدن بازی شده و غیره سعی شده است که رفع اشکال شوند.

تعدادی از اشکالات که باعث خرابی بازی در PlayStation ۴ شده است و همچنین بهینه سازی عملکرد هنگام کنترل جمعیت در PlayStation ۴ Pro و PlayStation ۵ رفع شده است. توسعه دهندگان، الگوریتم استفاده از حافظه را در هنگام ایجاد شخصیت ها، با استفاده از آینه‌ها، اسکن و کنترل دوربین از راه دور و منوهای ناوبری نقشه و دسته در Xbox One ، Xbox One X و Xbox One  S  بهبود داده‌اند.

Cyberpunk ۲۰۷۷ در PS۴ و Xbox One کاملاً ناکام بود

مجله بازی فرانسوی Jeuxvideo.com اولین بررسی نسخه کنسولی RPG خارق العاده Cyberpunk ۲۰۷۷ را برای کنسول های بازی PlayStation ۴ و Xbox One منتشر کرده است.

همانطور که انتظار می‌رفت، با توجه به بررسی های قبلی کسانی که بازی می‌کردند، نسخه کنسول از نظر عملکرد فنی وحشتناک بود، لذت بردن از روند کار بسیار مشکل ساز خواهد بود، مجله به این نسخه ۳.۵ امتیاز از ۱۰ امتیاز ممکن (به طور دقیق تر ، ۷/۲۰) را داده است و کاربران بازی را بسیار پایین‌تر ارزیابی کردند (۳.۱ / ۲۰).

Cyberpunk ۲۰۷۷ فقط در چند صحنه قابل پخش است و اشکالاتی در این قسمت وجود دارد اما کاوش در دنیای جهان باز اغلب دشوار و کاملاً غیرقابل پخش است. بافت ها نمایش داده نمی شوند یا تارند، وضوح پایین، ترمزها ، یخ زدگی، تأخیر در رابط کاربری و ... دارای اشکالات متعدد هستند. این نسخه‌ها دلیل واضحی بر این موضوع است که قرار نبود سایبرپانک ۲۰۷۷ چیزی جز یک بازی برای سیستم عامل های نسل بعدی باشد.

گیمرها شروع به انتشار فیلم و عکس ها از صحنه‌های مختلف بازی کردند که اکثر "ایراد های" Cyberpunk ۲۰۷۷ را برای PlayStation ۴ و Xbox One نشان می دهد. برخی از بازیکنان خواستار بازپرداخت نسخه های کنسولی Cyberpunk ۲۰۷۷ هستند ، در حالی که برخی دیگر معتقدند که نسخه‌های بازی برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان باید به طور کلی لغو شوند.

در همان زمان ، توسعه دهندگان این بازی گزارش دادند که فروش اولیه نسخه رایانه‌ای Cyberpunk ۲۰۷۷ در همان روز اول به مرز ۵ میلیون رسیده است و امیدواریم عملکرد کنسول های بازی نسل جدید و به روز رسانی این بازی مشهور متفاوت باشد و ایراد های آن برطرف شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.