معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ساخت ساختمان ۱۷۰تخت خوابی بیمارستان بردسکن بعد از کرونا خبر داد.

ساخت ساختمان ۱۷۰ تخت خوابی بیمارستان بردسکن بعد از کرونا

به گزارش قدس آنلاین، دکتر شاپور بدیعی  اظهار کرد: به جهت اینکه بیماران کرونایی و کادر درمان کمتر اذیت شوند به فکر ایجاد فضای بزرگتری برای بخش آی‌سی‌یو در این شهرستان هستیم که امیدواریم هر چه سریع‌تر راه اندازی شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه قول ۱۵۰ میلیون تومانی برای تجهیز پانسیون‌های پزشکان و تعمییرات را به بیمارستان داده‌ایم که به زودی محقق می‌شود،گفت: به زودی به بیمارستان ولیعصر(عج) بردسکن نیز یک دستگاه اکسیژن‌ساز مدرن و پیشرفته اختصاص داده می‌شود و دستگاه سی‌تی‌اسکن این شهرستان نیز آماده و منتظر اتمام ساخت  ساخت ساختمان سی‌تی‌اسکن هستیم تا این دستگاه به شهرستان تحویل داده شود.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود یکسال از شیوع کرونا می‌گذرد، طی بازدید از بیمارستان ولیعصر(عج) بردسکن امکانات و تجهیزات مورد بررسی قرار گرفت و در همین خصوص کمک‌هایی نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به این شهرستان خواهد شد.

بدیعی بیان کرد: پرداختی‌ها تابع فاکتورهایی از جمله پرداخت بیمه است، با توجه به اینکه پرداختی توسط بیمه صورت می‌گیرد ما به پزشکان اطمینان خاطر را می‌دهیم تاخیر در پرداختی‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیست، بلکه از تهران است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: وضعیت کرونا در خراسان رضوی ثابت است و امیدواریم مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را اولویت قرار دهند، چراکه تنها یک غفلت موجب شیوع موج چهارم کرونا خواهد شد.

بدیعی با بیان اینکه موج چهارم کرونا به مراتب خطرناکتر است، گفت: خراسان رضوی و شهرستان‌های این استان در آمادگی کامل برای مبارزه با ویروس کرونا به سر می‌برد و تمام سعی ما این است که بتوانیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این ویروس را شکست دهیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: با مشارکت و همراهی مردم و تمامی مسئولان استانی و شهری، در حال حاضر تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه کاهش یافته، امیدواریم که این شیب نزولی با ادامه همکاری بسیار خوب مردم با خادمان حوزه سلامت ادامه‌دار باشد تا به ثبات بهتر و بیشتری برسیم.

بدیعی در پایان از ساخت ساختمان ۱۷۰ تخت خوابی بیمارستان بردسکن بعد از کرونا خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.