علی نوری: شهردار بردسکن گفت: متاسفانه به خاطر نبود کنار گذر تمامی ماشین های سنگین از داخل خیابان ها و بلوارهای اصلی شهر بردسکن تردد می کنند که همه ساله بیش از 10 میلیارد تومان به زیرساخت های شهر خسارت وارد می شود.

خسارت بیش از 10 میلیارد تومانی  ماشین های سنگین  به زیرساخت های شهر بردسکن

مهندس محمد حسین مدیح در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت:  طبق قانون باید اداره کل راه و شهرسازی خسارت وارده را با تامین قیر جبران کند ولی متاسفانه  تاکنون هیچ کمکی به شهرداری نداشته است. 

وی اظهارداشت: حداقل بیش از 6 کیلومتر از خیابان ها و بولوارهای سطح شهر بردسکن زیر بار ترافیکی  ماشین های سنگین است و  امسال شهرداری  برای زیر سازی ، جدول گذاری و آسفالت خیابان شهید یوسفی به طول یک کیلومتر اقدام کرد که اعتبار هزینه شده برای این پروژه تنها بالغ بر 3 میلیارد تومان است.

  شهردار بردسکن برتعیین تکلیف پروژه کنار گذر بردسکن تاکید کرد و گفت: شهرداری  بردسکن به اداره کل راه و شهرسازی استان پیشنهاد داده بود که پروژه کنار گذر بردسکن را به شهرداری واگذار کند که متاسفانه این پیشنهاد را رد کرد و اعلام کرد:  باید این پروژه زیر نظر پیمانکاران این اداره کل اجرا شود که متاسفانه پروژه کنار گذر بردسکن ازدستور کار مسئولان استانی کنار گذاشته شده است.

مهندس مدیح با بیان اینکه  بودجه امسال شهرداری بیش از 17 میلیارد تومان بود گفت: با پی گیری های انجام شده  این بودجه تا سقف 20 میلیارد تومان تحقق پیدا کرد و  بودجه سال 1400 شهرداری آماده و روی 30 میلیارد تومان بسته شده است که به زودی  اعضای شورای شهر  نسبت به تصویب این مهم  اقدام خواهند کرد.وی اظهارداشت: بودجه سال آینده شهرداری نسبت به بودجه امسال 50 درصد رشد دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.