۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 737427

پس از شکست خانگی استقلال مقابل سایپا انتقادها از برخی بازیکنان به نقطه اوج رسیده و بسیاری براین باورند با این مشی تاکتیکی استقلال به جایگاهی که مد نظر هواداران است، نمی‌رسد.

تمدید کنید تا برگردم

یکی از بازیکنانی که مورد نقد قرار گرفته محمد نادری است. چپ‌پایی که از زمان حضور در استقلال نتوانسته مطابق با انتظارها پیش برود. البته یکی از دلایلی که سبب گسترش انتقادها به خصوص به سمت چپ شده، جدایی هرویه میلیچ است. بازیکنی که به واقع دراستقلال نمایش قابل قبولی داشت و حتی دراین فصل یک گل سه امتیازی هم به ثمر رساند، اما عوامل گوناگون دست به دست هم داد تا از استقلال جدا شود و شبانه ایران را به مقصد کرواسی ترک کند.

حالا زمزمه بازگشت میلیچ بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد. حتی برخی رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال نیز از صحبت‌های دوباره با این بازیکن برای بازگشت خبر داده‌اند. گفته می‌شود باشگاه‌نشین‌ها بی‌میل نیستند که شرایط را برای این بازیکن تسهیل کنند تا به استقلال بازگردد و لااقل تا پایان فصل برای این تیم به میدان برود، اما آیا میلیچ راضی به بازگشت خواهد شد؟ هرویه در آخرین صحبت‌ها و پیغام‌هایی که برای باشگاه استقلال فرستاده روی تمدید قرارداد خود تأکید کرده است. 

تمدید دو ساله

او گفته: «اگر باشگاه من را بخواهد باید قراردادم را برای دو فصل دیگر تمدید کند چون به من قول داده بودند این کار انجام شود». میلیچ درست می‌گوید. روزی که او راضی به بازگشت دوباره شد عبدیان به او قول داد قراردادش را برای دو فصل دیگر تمدید کند، اما درنهایت این اتفاق رخ نداد. گفته می‌شود خود عبدیان هم دراین بین چندان مقصر نیست چون میلیچ از تفکرات سرمربی استقلال فاصله گرفته و درواقع این محمود فکری است که در خفا زمینه جدایی میلیچ از استقلال را فراهم آورده است. به این ترتیب مدیران باشگاه استقلال نیز تا زمانی که به قطعیت نرسند فکری این بازیکن را می‌خواهد، راضی به بازگرداندن او نخواهند شد. البته میلیچ از باشگاه استقلال طلب هم دارد و دلیلی که موجب شد او آزادانه ایران را به مقصد کرواسی ترک کند نیز همین موضوع مهم است. این طور که پیداست همه بازیکنان خارجی استقلال در سال‌های اخیر طوری قرارداد می‌بندند که اگر باشگاه بدقولی کرد بتوانند قرارداد را یکطرفه فسخ کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.