بجنورد- رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از انهدام باند ۳ نفره سارقان قطعات کامیون با ۱۱ فقره سرقت در بجنورد خبر داد

انهدام باند سارقان قطعات کامیون با ۱۱ فقره سرقت در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مقصود رستگار با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت قطعات و محتویات کامیون در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و بدون وقفه موفق شدند اعضای این باند حرفه ای را شناسایی کنند، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند را که ۳ نفر بودند در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در تحقیقات و بازجوی های بعمل آمده به ۱۱ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل کامیون اعتراف کردند.

سرهنگ رستگار افزود: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق تابلوهای "جهت نما"
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق تابلوهای جهت نما در این شهرستان خبر داد  و اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت تابلوهای جهت نما در شهرستان شیروان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مسعود وحیدی در ادامه با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق سابقه دار شدند، تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به چندین فقره سرقت تابلوهای جهت نما اداره راه در داخل جاده و سطح شهر اعتراف کرد. 

این مقام انتظامی در ادامه افزود: متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.