همدان- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: نوبت دوم مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری استان همدان در بهمن ماه برگزار می شود.

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری استان همدان در بهمن ماه

به گزارش قدس آنلاین سیدناصر محمودی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به حد نصاب نرسیدن مجمع نوبت اول شرکت سرمایه گذاری استان همدان نوبت دوم مجمع برای انتخاب اعضای هیئت مدیره این شرکت تا اواسط بهمن برگزار می شود.

محمودی افزود: افراد واجد شرایط و دارای صلاحیت تخصصی و حرفه ای به ویژه فعالان اقتصادی و کارآفرینان استان همدان، اعضای هیئت مدیره و مدیران مالی شرکت های بخش خصوصی، فعالان بازارهای مالی، اعضای اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی و اساتید دانشگاه باید تا روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه با مراجعه به سامانه «ستان» سازمان بورس به عنوان داوطلب عضویت در این شرکت ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: داشتن حداقل پنج هزار سهم از سهام شرکت سرمایه گذاری استان همدان (وسهمدا) تا روز برگزاری مجمع، سابقه فعالیت تجربی بین پنج تا ۱۰ سال در امور شرکت داری و اجرایی، حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط و نیمه مرتبط از شرایط متقاضیان داوطلب در هیئت مدیره این شرکت ها است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: باید با سازو کار جدید هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری استان همدان باز سازی شود و افراد با صلاحیت علمی و اجرایی؛ مدیریت نزدیک به یک میلیون نفر از سهامداران سهام عدالت را بر عهده بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.