به همت بنیاد فرهنگی رضوی، طرح «سربازان تمدن ساز» در آستانه چهل و دومین سالگرد دهه پیروزی انقلاب اسلامی با طراحی و تولید زیرساخت های آموزشی و تربیتی برپا می شود.

طرح «سربازان تمدن ساز» در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی در این خصوص گفت: این طرح با هدف نهادینه سازی آموزه های انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم سلیمانی در قالب پویش، نمایشگاه، مسابقه و یادواره، تولید محصول، رویداد و مراسم المپیاد و جشن تکلیف برای مخاطبان این مجموعه اجرا می شود.

حسین باغگلی با اشاره به پویش «من انقلابی ام» بیان کرد: این پویش برای ایجاد شور انقلابی در میان نوآموزان در میان تمامی دوره ها برپا می شود که همراه با تزیین خانه، ساختمان و محله سکونت با استفاده از نمادهای انقلابی مخصوص دهه مبارک فجر و نصب پرچم ایران در منازل است.

وی با اشاره به مسابقات طراحی شده برای این ایام ادامه داد: مسابقه تولید محصول شعار انقلابی، رهبر دانا، ۱۴ مسابقه تولید محصول به همراه ساخت بادبادک با موضوعات انقلابی، مسابقه سربازهای کوچک، مسابقه آشپزی و عکاسی و ... برای مقطع دبستان و پیش دبستانی تدارک دیده شده است.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی عنوان کرد: برگزاری جشن تکلیف مجازی برای پایه سوم دبستان همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) با هدف آموزش و تعمیق باورهای دینی و مناسک مذهبی، برپایی مراسم غبارروبی از مزار شهدا، اجرای برنامه های زنده و مجازی با عنوان شجره طیبه برای دانش آموزان در کلیه دوره ها نیز از دیگر برنامه هایی است که در این ایام برای دانش آموزان برگزار می شود.

باغگلی با اشاره به نمایشگاه های مختلف طراحی شده در طول این ایام تشریح کرد: نمایشگاه مجازی قاب های پیشرفت با هدف نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی، نمایشگاه دست های قدرتمند با هدف ساخت کلاه های کاغذی و ساخت کاردستی های بازیافتی نیز از جمله دیگر برنامه های این مجموعه به شمار می آید.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.